עדי פופקו אירח את ח”כ דוידסון בלוד, נחשו מי הצטרף?

עדי פופקו , ראש מטה יש עתיד בלוד ומהאנשים המובילים והמוערכים בעיר, אירח היום (ראשון) את חבר הכנסת סימון דוידסון מיש עתיד כשהוא מסייר ברחבי העיר, מתרשם מקבוצת הקריקט העירונית ופוגש את האנשים שמאחורי ההצלחה. 

“התחלנו את היום בפגישת עבודה במשרדים של אגף הספורט”, סיפר, “בפגישה השתתפו ראש העיר, יאיר רביבו מחזיק תיק הספורט, אריה לוי, מנהל אגף הספורט, מאיר אליהו ומנהל מחלקת הספורט, ירון זרד. במהלך הפגישה הועלו מספר הצעות כיצד ניתן לסייע לעיר לוד. משם המשכנו למשחק קריקט במסגרת משחקי המכביה בין נבחרות אוסטרליה וישראל במשחק על המקום השלישי. יושב ראש איגוד הקריקט בישראל, יפת נגאוקר הסביר לנו קצת על משחק הקריקט. משם נסענו לסיור בבריכות שנבנות בימים אלו בגני אביב ובשכונת הרכבת. חבר הכנסת, סימון דוידסון שבעצמו לפני שנבחר לכנסת היה יו”ר איגוד השחיה בארץ התרשם מאוד מההשקעה הגדולה של עיריית לוד בבריכות השחיה בעיר. ראש העיר, מחזיק התיק ומנהלי אגף הספורט קיבלו הרבה מחמאות מחבר הכנסת”.

לקינוח העניק פופקו המלצה לראש הממשלה יאיר לפיד: “תשמור לנו על סימון דוידסון גבוה גבוה ברשימה לכנסת כי יש לאיש הביצועיסט הזה עוד המון מה לתרום בנושא הספורט בארץ”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן