news08.net/ads.txt

עדכון הפינוי בדולינסקי: אזרח התלונן על סדקים בקומת הקרקע; ראש העיר, מפקד התחנה וגורמי הנדסה במקום – נקבע כי הדיירים שבים לביתם!

לאחר הדיווח הראשוני – כאן, בחדשות 08, נמשיך ונעדכן כי בניין ברחוב אהוד דולינסקי 4 ברחובות, פונה בעקבות תלונות של אזרחים על סדקים. צוותי כיבוי בפיקודו של רשף גיל ז׳בס הוזעקו לבניין בן ארבע הקומות, בעקבות תלונות על הסדקים – בקומת הקרקע של הבניין.

“כרגע, לאחר הערכת מצב במקום של זב׳ס וקצין המשטרה האחראי, הוחלט לפנות את הבניין מדיירים”, נמסר מדוברות כבאות והצלה. נציין כי ראש העיר רחמים מלול, ביחד עם מפקד תחנת משטרת רחובות ונציגים ממחלקת ההנדסה שוהים בבניין ובחנו את הנושא מקרוב. זמן קצר לאחר מכן נמסר מכבאות והצלה: “לאחר התייעצות של גורמי הביטחון, ביחד עם מהנדס העיר, הוחלט כי דיירי הבניין יכולים לחזור לבניין ולא נשקפת סכנה”.

מעירית רחובות, שפעלה במהירות, נמסר כי “לפני זמן קצר התקשר תושב ברחוב דולינסקי למכבי האש והודיע על סדק. המשטרה ומכבי האש הוזמנו למקום, ראש העיר רחמים מלול הגיע למקום, וכן מהנדסת העיר. מהנדס בכיר הוזעק לבדיקה מיידית, ולאחר בדיקה מדוקדקת הודיע כי אין כל בעיה במבנה, והדיירים יכולים לחזור לדירותיהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן