עדכון: חקירת הפיגוע בירושלים נמשכת

אחד מחיילי צה״ל זיהה והחשיד בשוגג את יובל ז״ל שפעל בגבורה ובאומץ לב לנטרול המחבלים – כמחבל שלישי. אותו חייל ביצע גם לעברו ירי שהוביל לפציעתו הקשה ולמותו הטראגי הלילה. לחקירה צורפו חוקרי משטרה צבאית.

מספר הנרצחים בפיגוע בירושלים עלה ל-4 | צפו בתיעוד

משטרת ישראל ושב״כ ממשיכים בחקירת הפיגוע שבו נוטרלו 2 מחבלים ע״י 2 חיילי צה״ל ואזרח חמוש נוסף יובל דורון קסטלמן ז״ל, שחתרו למגע ומנעו את המשך הפיגוע ומסע ההרג.

ממצאי החקירה עד כה מצביעים על כך שבמהלך הפיגוע, אחד מחיילי צה״ל זיהה והחשיד בשוגג את יובל ז״ל שפעל בגבורה ובאומץ לב לנטרול המחבלים – כמחבל שלישי. אותו חייל ביצע גם לעברו ירי שהוביל לפציעתו הקשה ולמותו הטראגי הלילה. לחקירה צורפו חוקרי משטרה צבאית.

חקירת הפיגוע נמשכת, במהלך היממה בוצעו מעצרים לצד המשך קידום הפעולות הנדרשות בהקשר של בתי המחבלים וחקירת קרוביהם לשלילת מעורבות כלשהי/סיוע למחבלים.

אנו משתתפים בצערם של בני משפחתו של יובל ז״ל שפעל בגבורה והציל חיים, ובצערם של משפחות יתר הנרצחים בפיגוע ומייחלים להחלמת הפצועים בהקדם.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן