משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית מעדכנים על שדרוג משמעותי בשירות התחבורה הציבורית ביהוד מונוסון, קריית אונו ואור יהודה, שייכנס לתוקף ביום רביעי, ט"ז בתמוז תשפ"ו (1 ביולי 2026). ומה הבשורה לתושבי גני תקווה?
במסגרת השינויים, יוארכו שעות הפעילות בקווי הלילה המרכזיים: קו 36 (תל אביב–אור יהודה) וקו 37 (תל אביב–יהוד מונוסון). במקביל, קו 555 (תל אביב–אור יהודה–יהוד מונוסון) מבוטל.
באשר לקווי החיבור למוקדי הביקוש, חלו העדכונים הבאים:
-
קו 138 (יהוד מונוסון–ראשון לציון): הנסיעה תחל ותסתיים בקניון הזהב בכל ימות השבוע. נוסעים המעוניינים להגיע לחוף הים יוכלו להמשיך בנסיעה באמצעות קווי שירות עירוניים הפועלים מאזור הקניון לכיוון מערב העיר וחוף הים.
-
קו 55 (קריית אונו–תל אביב): בשורה לתושבי גני תקווה – הנסיעה תעבור בעיר גם במוצאי שבת, במתכונת הפעילות של אמצע השבוע.
-
קו 56 (יהוד מונוסון–תל אביב): המעבר בקו דרך גני תקווה יבוטל. נוסעים מגני תקווה יוכלו להשתמש בקו 55, המעניק שירות ליעדים בתל אביב.
לפרטים נוספים ומידע עדכני, ניתן לפנות למוקד משרד התחבורה בטלפון *5900 או למוקד המידע והפניות בטלפון *4515, וכן באתר חברת מטרופולין.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









