news08.net/ads.txt

עדן חסון בהופעה באשדוד: “ילד – בקרוב אצלי אמן”

בואו נדבר על זה: עדן חסון, זמר על, עם גרון בלתי נגמר, קול שמחלחל לנשמה וחוצה ת’לב. הופעה של המוכשר הזה – שווה כל אגורה, כל שניה. ולא משנה מה מחיר הכרטיס.

הערב הגעתי להופעה של הקסם הזה בעיר אשדוד ואפילו הסחוניה דל מות (31 מעלות) לא הפריעה לאף אחד מהאלפים. חסון בעצמו היה זה שהזכיר לאורחים שלו – כולל ההורים, האחיות והראיס של אשדוד ד”ר יחיאל לסרי – כמה חם כאן כמה פעמים (“וואלה אני מעריץ אתכם. לא הייתי יוצא בחום הזה למופע”). אגב, הקהל די ציפה שחסון יתייאש ויסיר את החולצה בה הזיע כהוגן אבל.. הוא הסתפק בפתיחת מספר כפתורים. חבל!! 

תוסיפו לכישרון המהלך הזה שורה של להיטים מקפיצים, צוות נגנים מכיל, מבין ומקצועי, חבורת רקדנים מופלאים, אווירה מחשמלת, תפאורה נוצצת וניהול מוסיקלי יוצא מן הכלל – וקיבלתם את המופע המושלם לקיץ 2022.

אגב, הפלרטוט הכנה של חסון עם הקהל  – בסופו של דבר עושה את ההבדל בין כוכב על לכוכב על צנוע – שנהנה מהקהל שלו ומכבד את הקהל שלו (וגם הביא לנו אחלה כותרת…). בתחילת המופע העלה חסון את אחד הילדים מהקהל. הילד מסר לזמר ציור. “מי צייר את הציור?” שאל חסון והילד השיב: “אחותי ואני..” הזמר ענה: “בקרוב אצלי אינשאללה אמן” והקהל שאג “אמן”.

שם זה לא נגמר. במהלך ההופעה (המצויינת, כן?) העלה חסון – שיישאר פה בוודאות עוד כמה עשורים ואף ראוי לכך – את עילאי אלמקייס – אחד העוקבים שזכה אצלו לפני כחודש בתחרות קאברים באינסטגרם ונער נוסף מהקהל עימו ביצע דואט ספונטני. יותר מאוחר גם יפרכן למשתתפת מהקהל לסיים את אחד השירים.

מה שיפה בבחור עם הקול השווה מיליונים הוא השילוב בין הלב והנשמה – שהם המיליונים האמיתיים, אותם הוא משלב כמו זרועות של זוג אוהב ומגיש אותם לקהל על מגש של זהב, בתוספת החיוך הכובש שלו. “עיזבו טלפונים, תהנו מהרגע” אמר לקהל, כשירד אליהם וביצע רגעים מוסיקליים אינטימיים כאילו הוא יושב בבית עם הגיטרה.

לסיום, המופע כאן עוד לא הסתיים, אבל עדן חסון גרם לי לכתוב את הדברים כשהוא מזמר ברקע. “את השיר הבא אני רוצה להקדיש לעצמי… לילד שהייתי” ואז פתח בקול עם הלהיט “גדל לי קצת זקן” והרטיט (שוב ושוב) את הקהל. “אם אי פעם שאלתם מה צריך להיות…תהיו אתם, רק אתם” העביר מסר לקהל שעף עליו. וכמה הרגע זה כייף?? הכי הרבה בעולם.

תודה לך, ילד על מופע קסום, מרגש וטהור. תמשיך להצליח ו… אינשאללה, שה’ יזכה אותך בהגשמת משאלתך – להיות אבא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
עדן חסון בהופעה באשדוד: "ילד – בקרוב אצלי אמן" – זמן קפה
11 months ago

[…] קרדיט – פורסם במקור […]

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
עדן חסון בהופעה באשדוד: "ילד – בקרוב אצלי אמן" – זמן קפה
11 months ago

[…] קרדיט – פורסם במקור […]

דילוג לתוכן