עדן מאירי הקדיש שיר למאי נעים שנרצחה במתקפת החמאס

שיר מרגש של הזמר עדן מאירי לזכרה של מאי נעים ז״ל, נכדתו של שלמה שרף, שנרצחה בטבח הנוראי

בראשית חודש ספטמבר הוציא הזמר עדן מאיר את הסינגל המרגש ״שלא תדעי״, חודש לאחר מכן, נרצחה חברתו הטובה מאי נעים הי״ד במסיבת הטבע ״נובה״, שהתקיימה בחניון ״רעים״.

עדן מאירי שהיה חבר קרוב של מאי ז״ל וביקר פעמים רבות בבית משפחתה, ראה בשיר שהוציא חודש טרם השבת השחורה, כשיר מיוחד וכזה המספר את הימים הקשים העוברים על משפחתה וחבריה מאז הירצחה.

ב-30 לזכרה, שר מאירי את השיר בבית העלמין, וכששב לבית משפחתה לאחר מכן, מאירי דיבר איתם וביקש את אישורם להוציא קליפ לזכרה עם השיר ששר מעל קברה. בני המשפחה השיבו בחיוב, ומאירי ביקש מאימה שתכתוב מילים לזכרה, ואלו מופיעים בראשית הקליפ, שם בין השאר כתבה: ״את בטח שומעת שם למעלה מה כולם עלייך מספרים ושרים. תשלחי לנו כח ילדה שלנו, כח לו אנחנו כה זקוקים”.

עדן מאירי: ״אחרי הרצח המזעזע של מאי ז״ל, כל מי שזכה להכיר אותה כולל אני, נשבר, וראיתי לנכון לעשות משהו שינציח את זכרה של חברתי הקרובה והמיוחדת. השיר ״שלא תדעי״ קיבל משמעות אחרת לאחר מותה. המילים בו כאילו נכתבו במיוחד למאי. חברה, יהי זכרך ברוך”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

צילום: אייל דולב [קליפ] | מאי נעים ז"ל - רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן