news08.net/ads.txt

📸📹 עד מתי?!? | המצב ברחובות מחריף; משטרת ישראל: “המשטרה פועלת בנחישות בלחימה בפשיעה במישור הגלוי והסמוי”

האלימות הקשה שרק מחריפה מיום ליום בעיר המדע והתרבות חייבת להעיר את קברניטיה, על כך כבר כתבנו לא פעם – אולם נראה כי בכל יום-יומיים מגיעות אל כלי התקשורת הידיעות אודות רצח, דקירה או קטטה שמתנהלת – ולא רק בשכונת קריית משה, שכונתה בעבר שכונת פשע, אלא גם בשכונות אחרות. התוצאה: במקרה הטוב פצועים באורח קל ובמקרה הרע, לוויות קורעות לב.

הלילה נדקר נער בפלג גופו העליון ונפצע באורח בינוני. הסיבה: קטטה בין בני נוער. בשבת לפנות בוקר סיפור דומה: קטטה ברחוב הרב מלצר הובילה לפינויים של ארבעה מעורבים, שלושה באורח קל, אחד באורח בינוני. המצב אינו פשוט כלל, האלימות זועקת מכל עבר. בתחילת מרץ אמר חבר המועצה שאול צגהון כי בכוונתו להעיר ולהאיר את תשומת ליבו של ראש העיר רחמים מלול בסוגיה זו.

שאול צגהון, חבר מועצת העיר רחובות

צגהון אמר לחדשות אפס שמונה: “יש גיל מסוים שהוא מפוספס בכל המערכות, מ-18 ועד הגילאים הסמוכים ל-30. חלקם צעירים שלא הולכים לצבא מכל מיני סיבות – מחלה או אי התאמה וחלקם נפלטו מהצבא וקיימים מקרים אחרים שלכולם מכנה משותף אחד: לאף אחד מהם אין מי שיכוון, שיסייע ובעיקר שיקשיב ולמערכת, נכון להיום, אין מספיק ידע איך לתת לאותם צעירים מענה לצרכים”.

ניכר כי הנושא קרוב לליבו של צגהון שליווה צעירים ועזר להם ללכת בדרך הישרה. “מדובר בחבר’ה  שלא מוצאים את עצמם אחרי הצבא מכל מיני סיבות. הנושא הזה צריך להיות על סדר היום כדי לתת מענה יותר עמוק, כדי שלא נשמע שוב פעם שצעיר בן 19 נדקר או דקר”. אני מתכוון לשבת עם ראש העיר בכדי למצוא מענה. בנושא הזה אני מדבר מדם ליבי. אני מודע שהחוק לא מאפשר תמיד לתת מענה לגילאים האלה כי הם מעל 18 אבל עובדתית, אותם צעירים צריכים מישהו שיקשיב להם. אם לא נטפל מיידית המצב יכול להידרדר למקומות הרבה יותר רעים. כרגע זה רע מאוד והנורה דוחקת. אסור להתעלם מכך. ברגע שנהיה שם בשבילם תהיה להם כתובת – למידע וייעוץ או טיפוח אם צריך…”

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול

“יש פה עבודה מערכתית שהיא מאוד רחבה, צריכה להתחיל מהשורש, לבחון מה קיים ולהבין שזו מציאות שצריך לתת לה מענה, להוסיף משאבים, לתת רצף טיפולי ורצף מניעתי מאוד ברור. אני מכיר את רוב הצעירים בשכונות הם צריכים מישהו שיקשיב להם וצריך שזה יקרה עכשיו. אין למה לחכות”.

המשטרה התייחסה לדברים לנושא ומסרה לחדשות אפס שמונה: “לא ברור על מה נסמכת הטענה כי הפשיעה בעיר גוברת, משטרת ישראל פועלת בנחישות בלחימה בפשיעה במישור הגלוי והסמוי תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, מנהלת חקירות המובילות לביצוע מעצרים והגשת כתבי אישום כנגד המעורבים והכל במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר”.

הלילה: נער נדקר בפלג גופו העליון ברחובות ונפצע באורח בינוני

רוצים לקבל את החדשות לוואטסאפ? ליחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן