news08.net/ads.txt

עובדות מעונות ברשת חוויות, שאינן מחוסנות, מחויבות בבדיקת קורונה כל 72 שעות; שתי נשות צוות חלו בנגיף

שתי נשות צוות במעון צעדים ברחובות הצעירה של רשת חוויות נמצאו חיוביות לנגיף הקורונה במהלך השבוע האחרון. בעקבות כך נשלחו מרבית אנשי הצוות לבידוד, וכן חלק מילדי הגן. אלא שהורים טוענים כי רשת חוויות לא סיפקו מענה לשאר ילדי הגן – שלא נמצאו בקרבת נשות הצוות שנדבקו.

ברשת חוויות מבהירים כי הגן פועל באופן חלקי, בהתחשב במצב ובהתאם למגבלות הקורונה. “במעון צעדים רחובות הצעירה אובחנו שתי נשות צוות כחיוביות לקורונה, האחת ביום ראשון והשנייה ביום שני השבוע (אתמול ושלשום). עקב זאת, ילדים ונשות צוות נכנסו לבידוד ולמרות זאת המעון ממשיך לפעול באופן חלקי, בהתאם לצוות הקיים נכון לעכשיו”, נמסר מרשת חוויות.

בתוך כך, נודע לחדשות 08 כי הרשת החלה לחייב את העובדות שאינן מחוסנות לבצע בדיקה מידי 72 שעות, על מנת למנוע הדבקות ושיבוש השגרה. עוד ידוע כי מתוך 25 נשות צוות המעונות, ארבע בלבד אינן מחוסנות.

“במידת הצורך, מנהלות המעון התגייסו לסייע והן לוקחות באופן אישי את נשות הצוות לחיסונים”, מציינים ברשת, “מעבר לכך, בכל מעונות הרשת החל מסוף שבוע האחרון, העובדות הלא מחוסנות מחויבות לבדיקת קורונה כל 72 שעות, על מנת למנוע הדבקות. אנו מאחלים החלמה מהירה ובריאות איתנה לצוותים, לילדים ולהורים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן