news08.net/ads.txt

עובדי אפלייד מטיריאלס תרמו כ-520 אלף שקלים לקהילה מכספי הבונוסים השנתיים

amat_ltt18_0181 (1)

חברת הטכנולוגיה אפלייד מטיריאלס נעלה את 2018 עם קמפיין התרמה מיוחד במסגרת שיתוף פעולה עם ארגון מתן משקיעים בקהילה.

עובדי החברה, שפעילותה בישראל ממוקמת בפארק המדע ברחובות, תרמו מתוך כספי הבונוסים האישיים המוענקים עם סיום השנה והחברה השוותה את סכומי התרומה של העובדים. בסה”כ התרומה שתעביר אפלייד מטיריאלס לעמותות שונות על פי בחירת העובדים עומדת על כמיליון שקלים, גידול של 20% בהשוואה לסכום שנתרם בשנה שעברה.

בקמפיין ההתרמה המיוחד שנעשה בשיתוף ארגון “מתן – משקיעים בקהילה”, יכול כל עובד לבחור את ייעוד התרומה בהתאם להעדפתו האישית או נושא שקרוב לליבו. באמצעות המאצ’ינג שתורמת החברה עצמה, נהנית העמותה שנבחרה על ידי העובד לתרומה כפולה. שיתוף הפעולה עם מתן התחיל כבר לפני 18 שנה וכבר הפך למסורת בקרב העובדים.

אפלייד מטיריאלס ישראל, המעסיקה כ- 1,450 עובדים היא מחברות ההי-טק הבינלאומית הגדולות והוותיקות הפועלות בישראל. החברה עוסקת בפיתוח וייצור של ציוד מתקדם לבקרת תהליך ייצור שבבים, פעילות המהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית הקריטית של כל מוצר טכנולוגי. מאז הקמתה של הסניף הישראלי, תרמה החברה מעל 10 מיליון דולר לפרויקטים קהילתיים מקומיים.

(צילום: אוריאל רון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן