news08.net/ads.txt

עובדי הרווחה השתתפו בכנס ייחודי לקראת חופשת הקיץ במרכזו חשיבות ההשקעה בשירות לאזרח

האגף לשירותים חברתיים קיים יום עיון לקראת חופשת הקיץ ב”קולנוע חן”, בהשתתפותם של מאה עובדים מהרווחה אשר צפו בסרט במסגרתו הועבר הצורך החשוב להשקיע בשירות לאזרח.

היום (חמישי) התכנסו העובדים למפגש הייחודי בו הוקרן עבורם סרט זוכה פרס “קאן” אשר נוגע ליחסים בין אזרח לרשות חברתית בבריטניה בו הוא מצייר בצורה מדויקת את המצב בבריטניה בתקופת שלטון השמרנים הראשונה.

לאחר הקרנת הסרט נשא מחזיק תיק הרווחה, עו”ד אבי מוזס דברים במהלכם סיפר כי בימים אלו הוא שוקד על “יום העובד הסוציאלי” שייערך בפברואר 2018 ובמסגרתו יתקיים טקס חלוקת תעודות הוקרה ובונוסים לעובדים המצטיינים. ביום זה אמר כי יקיים יום עיון מקצועי בכל הנושאים הנוגעים לאגף. בהמשך היום התייחסה מנהלת האגף לשירותים חברתיים, אירית שיפריס לחשיבות שיפור השירות לאזרח תוך שימת דגש על יחס אישי למטופלים וייעול השירות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן