עובדי קבלן ביצעו במהלך השבת שיפוצים במוסד חינוכי המיועד לחרדים

בית ספר מפתן

לא בטוח שקברניטי העיר ישמחו לשמוע כי עובדי קבלן ביצעו במהלך השבת שיפוצים במוסד חינוכי: בסביבות השעה 11:00, אתמול, התלוננו דיירים מרחוב ”שלום דהרי”, על עבודות שיפוצים שמבצעים פועלים בשטח בית הספר “מפתן” הסמוך להם.

שוטרים שהוזעקו למקום איתרו את החשודים והורו להם להפסיק את העבודה. הפועלים נענו לדרישות השוטרים וחזרו ללון באחת הכיתות שייעדו לכך. כזכור, בית הספר מפתן נסגר השנה עקב רישום תלמידים קטן. ראש העיר רחמים מלול וסגנו, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום החליטו להעביר את השימוש במבנה לציבור החרדי ומיד לאחר החגים, לכשיסיימו בו את השיפוצים יועברו מאות תלמידי בית ספר ה”באר” למבנה החדש.

הפסיקו את העבודות באמצע השבת. שוטרי רחובות

אחד השכנים סיפר כי “עם כל הכבוד לרצון של הקבלן לסיים את העבודות בזמן, לא ייתכן שבבית ספר שמיועד לחרדים יעבדו במהלך השבת ובנוסף יפריעו לנו לנוח. הפגיעה היא לא רק במנוחה שלנו אלא בציבור שלם שצפוי להיכנס למבנה וספק אם הם בכלל יודעים על כך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן