עובד אינטל לקה בהתקף לב – ומת

אישתו יוליה בדברי ההספד : “הבטחת שנזדקן ביחד” | המשפחה תשב שבעה בביתם שבקרית גת

עצב רב באינטל: סרגיי שקולניק, עובד מוערך באינטל, לקה בהתקף לב ביום שישי האחרון – וחרף מאמצי החייאה – הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. והוא רק בן 44.

שקולניק היה מילואימניק פעיל, השתתף כך לדברי המשפחה, במבצעי צה”ל רבים, לא אחת קיבל תעודות הוקרה והצטיינות על פועלו.

יוליה שקולניק, רעייתו כתבה בדברי ההספד

: “הבטחת לי שנזדקן ביחד ונסיים את מסע חיינו ביחד אבל לא כך קרה הדבר. אני רוצה לבקש ממך שתשמור על ילדינו, תראה להם את הדרך הנכונה, תן לנו כוחות להמשיך, תשמור עלינו חזקים… עוד יגיע היום ודרכנו ייפגשו מחדש, תודה שהיית חלק מחיי, מבקשת ממך שתבוא לי בחלומות ושלא תשכח אותנו”.

יוליה סיפרה לחדשות 08: “סרגיי היה בעל מושלם, אבא נהדר, סבא מושלם. עובד, חייל מילואים מצטיין. חבר אמת. היה לו תמיד חיוך על הפנים. תמיד עזר לכולם. הוא מאוד יחסר לנו”.

שקולניק מובא למנוחות בבית העלמין באשקלון. הוא הותיר אחריו אישה, יוליה, ושני ילדים, אחד מהם עם צרכים מיוחדים. המשפחה תשב שבעה בבית המשפחה ברחוב מלכי ישראל 156, כניסה א, דירה 17 בקרית גת.

יהי זיכרו ברוך.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן