עודד עמרם בכנס התמיכה באבי ניסנקורן: “לא ניתן למי שלא מוצא את עצמו באיזו מפלגה, להיבנות על הגב שלנו”

יו”ר ההסתדרות במרחב רחובות, עודד עמרם ערך היום ביחד עם יו”ר נעמת ויו”ר עובדי הכללית, פרוספר בן חמו, כנס תמיכה ביו”ר ההסתדרות המכהן, אבי ניסנקורן לקראת הבחירות להסתדרות שיתקיימו ב23 במאי.

עודד עמרם ואבי ניסנקורן (צילום: אולפני רחובות)

בכנס שנערך בפני עובדי ‘קפלן’ באודיטוריום שבמרכז הרפואי, הביע עמרם את תמיכתו החד משמעית בניסנקורן. “נולדתי במושב, אוטומטית פקדו אותי גם להסתדרות וגם למפלגת העבודה, אך היום אני בליכוד” אמר עמרם והוסיף: “הגעתי להסתדרות עם עופר עיני ורק דבר אחד רצינו, לפרק את ההסתדרות מהפוליטיקה, לדחוק את הפוליטיקה שמחלחלת כמו מים”.

עמרם התייחס לשלי יחימוביץ’ המתמודדת מול ניסנקורן. “שלי (יחימוביץ’-ל”ל) היא בחורה טובה, טובה מאוד, עיתונאית טובה ובעיתונות היו לה את הסכסוכים. כאן לא ניתן לפרק דבר שאנחנו ייסדנו אותו ושאבותינו ייסדו – ההסתדרות שנולדה אגב לפני המדינה. לא ניתן למי שלא מוצא את עצמו באיזו מפלגה להיבנות על הגב שלנו. מה ךתאום? אנחנו משלמים את דמי החבר, זה אנחנו, זה שלנו, אנחנו לא רק דנים עם האוצר בנושא השכר. כל מי שהיה בהנהגת המדינה לא אוהב את ההסתדרות”.

עודד עמרם עם אבי ניסנקורן (צילום: אולפני רחובות)

כידוע, ההסתדרות אישרה את התמודדותה של ח”כ שלי יחימוביץ’ בבחירות לראשות הארגון. היועץ המשפטי להסתדרות, עו”ד יחיאל שמיר, קיבל את פנייתם של יחימוביץ’ וח”כ איתן כבל בדרישה שההסתדרות תכיר ביחימוביץ’ כראשת סיעת “הבית החברתי” בהסתדרות ותאפשר לה להתמודד במסגרתה בבחירות.

תמיכה גורפת באבי ניסנקורן במרחב (צילום: אולפני רחובות)

כזכור, בתגובה אמר ניסנקורן: “יחימוביץ’ הקיצונית תגלה שההתמודדות בהסתדרות היא לא דיבורים וסיסמאות או ציוצים בטוויטר. ציבור העובדים יודע טוב מאוד מי עושה ומביא הישגים למענם ומי רק מדברת. אנו ערוכים לקיום בחירות ובטוחים וגאים בדרכנו החברתית. אנו נמשיך בהובלת השינוי החברתי למען צמצום פערים בחברה ולקידום מעמד העובדים והגמלאים בישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן