news08.net/ads.txt

עודד עמרם לשרת המשפטים, איילת שקד: “השיבי את משרדי ההוצאה לפועל לרחובות”

יו”ר מרחב השפלה בהסתדרות העובדים, עודד עמרם, נפגש בצהריים (רביעי) עם שרת המשפטים, איילת שקד ודן עמה על החזרת היחידה להוצאה לפועל אל העיר רחובות.

מטרת הפגישה אשר נערכה בסיועו של חבר מועצת העיר, אמיתי כהן, המזוהה עם סיעתה של שקד, הייתה לקדם את בקשתו של ראש העיר, רחמים מלול, שאף הוא, כמו עמרם מבין במשמעות החזרת משרדי ההוצאה לפועל לעיר. כידוע, המשרדים הועברו מרחובות לראשון לציון לפני 4 שנים בלבד.

עמרם אישר את קיום הפגישה עם השרה שקד והוסיף כי “שטחנו בפניה את הבעיות של יחידת ההוצאה לפועל מאחר ואזרחים מבני עייש, קרית עקרון, יבנה ורחובות נאלצים לכתת את רגליהם לראשון לציון לצורך ביצוע העבודות. לפני כארבע שנים עברה היחידה לראשון לציון והמעבר הזה יצר סבל בקרב האזרחים הנצרכים וגם בקרב עורכי הדין שהלינו רבות על כך.

“השרה הבטיחה לנו שהיא תשקול בכובד ראש ויתר רצינות את הנושא וסיכמנו שאעביר לה את הבקשה באופן פורמאלי לרבות בקשות של עורכי דין שעוסקים בנושא מתוקף תפקידם ואני מצפה לקבל תשובה חיובית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן