news08.net/ads.txt

עו”ד יוסף בדש – ראש העיר הבא של אילת?

עו”ד יוסף (יוסי) בדש

התמודד לבחירות לראשות העיריה בבחירות האחרונות ופרש. אם כן, במי מדובר? הוא חובש כיפה, מקרית אתר במקור, קצין חיל הים, שהשתחרר כדרגת סרן, קצין משטרה שהשתחרר בדרגת רפ”ק, הדריך לאורך השנים נוער וטיפח קבוצות חלשות, בגיל 60 הפך לעורך דין לוחם לתיקון עוולות ולחילוץ נוער ומשפחות מצוקה.

במנשר שהוציא בריצתו לבחירות ב-2018 ציין בדש: “כל פעם ששואלים אותי ‘מי אתה בכלל? למה אתה חושב שמגיע לך להנהיג את העיר?’ אני חושב על המנהיג הגדול של ההיסטוריה של עמנו, משה רבנו, שאומר לריבונו של עולם ‘זהו, הם לא יאמינו לי ולא ישמעו בקולי’. משה חושש שהעם לא יקשיב לו ולא יראה בו מנהיג. משה קיבל מ-ה’ סדרה של הוכחות עבור העם – המטה שהפך לנחש, מי היאור שהפכו לדם – וראו לאן הצעיד את עמנו. לנו אין הוכחות כאלה אבל האמונה היא אותה אמונה. כשמישהו אמור להנהיג – כל הדרך שעבר תתמצה למסלול שיוביל אותו להנהגה. למען הציבור, לטובת הציבור, בעזרת הציבור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן