news08.net/ads.txt

עו”ד יניב מרקוביץ’ וד”ר רוני באום גייסו חברי מועצה ופנו לראש העיר לזמן ישיבה דחופה בנושא חוק המרכולים

חוק המרכולים אינו נעלם מעיניהם של חברי מועצת עיריית רחובות. אתמול (רביעי) גייסו חברי מועצה בראשות המשנה לראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’ וחברתו לסיעת “עבודה עם לב”, ד”ר רוני באום, חברי מועצה נוספים במכתב שהיפנו אל ראש העיר רחמים מלול ובמרכזו בקשה לזימון ישיבה מועצה דחופה בנושא חוק המרכולים והשפעתה על העיר.

מרקוביץ’ ובאום גייסו לכך את עו”ד אמיר ירון, חברי “יש עתיד” – זהר בלום,אבי קינד וד”ר מרה קנבל וכן את יעל בק ויערה ספיר – החתומים כולם במכתב שהוגש לראש העיר ובו צוין בין היתר: אנו סבורים שהחוק החדש המכונה “חוק המרכולים” עשוי לפגוע לרעה במאזן העדין והנכון הקיים בעיר ע”י התערבות של גורם חיצוני במרקם העירוני הקיים. כפי שאנו לא חושבים שיהיה זה נכון לשנות את הסטטוס קוו בעיר בכל הקשור לפתיחת עסקים שלא ברחוב הרצל או בפארק המדע אנו סבורים שאין זה נכון לאפשר לגורם חיצוני, בכיר ככל שיהיה, להתערב במצב הקיים בעיר.

ההצעה שלנו מתבססת על חוק עזר קיים, מבלי לחוקק חוק חדש והתאמתו למציאות העירונית בשלושת העשורים האחרונים. לדעתנו, יש לתקן את החוק הקיים, ולקבוע בצורה הגיונית ומתחשבת בכל הצדדים במעמדן של חנויות הנוחות והמרכולים בעיר. לתפיסתנו שיקוף המצב הקיים בחוק העזר העירוני ועדכונו בהתאם ימנע חילוקי דעות עתידים שעשויים להתעורר עם אישורו של “חוק המרכולים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן