news08.net/ads.txt

עו”ד יניב מרקוביץ’: “מתמודד לראשות העיר רחובות בבחירות הקרובות”

עו”ד יניב מרקוביץ’: “ההחלטה להתמודד היא טבעית עבורי”

סגן ראש עיריית רחובות, עו”ד יניב מרקוביץ’ הודיע לפני זמן קצר (שלישי), בישיבת מועצת העיר, על התמודדות לראשות העיר רחובות, שיתקיימו ב-31 באוקטובר.

מרקוביץ (42), יליד רחובות, מסיים קדנציה שלישית מוצלחת במועצת העיר. כסגן ראש העיר זוקף לזכותו פיתוח, טיפוח והקמה של הפארקים והגנים הציבוריים בעיר. בנושא זה, העיר עברה שדרוג ואולי אף מהפך מאז כניסתו לתפקיד – העיר לגמרי שינתה את פניה ולראייה, פעילותו של מרקוביץ’ זוכה לשבחים רבים בעיר ומחוצה לה.

מרקוביץ’ נשאל לא פעם על אפשרות שיתמודד בבחירות אלו לראשות העיר ואמר כי כל עוד רחמים מלול לא יודיע שאינו מתמודד לא יעשה כן, אולם נראה שבאחרונה חלה תפנית בסוגייה – והוא הבין כי הגיעה העת. ככל שידוע, ראש העיר רחמים מלול לא הופתע מההודעה שניתנה הערב, בפומבי, וכי מרקוביץ’ יידע את ראש העיר על המהלך. בתום דבריו, לחץ מרקוביץ’ את ידו של ראש העיר.

לחברים במועצה אמר מרקוביץ’: “בחרתי לנצל את הבמה המכובדת הזאת לצורך מתן הודעה אישית. למעלה מארבע עשרה שנים אני נמצא בשליחות ציבורית בעיר ועושה כל שביכולתי בכדי לייצג ולקדם את הציבור בעיר במסירות ובנאמנות. זו הקדנציה השלישית שלי בעריית רחובות, כשאר את שתי הראשונות עשיתי בהתנדבות מלאה וכעת אני מכהן כסגן ראש עיר. החלטתי שבשלה העת לעדשות קפיצה נוספת ולכן אני מכרזי הערב על התמודדותי לראשות העיר בבחירות הקרובות. אני מתחייב לנהל מערכת בחירות מכובדת ומכבדת ומאחל לכל המתמודדים הצלחה במרוץ”.

עו”ד יניב מרקוביץ’ אמר לחדשות 08: “ההחלטה להתמודד היא טבעית עבורי. אני מביא איתי ניסיון מוניציפאלי עצום, כסגן ראש העיר, יו”ר איגוד ערים לאיכות הסביבה, יו”ר לשעבר של רשת חוויות ועוד. בעתיד אציג את החזון שלי והתוכניות שלי לעיר רחובות, שתמשיך להיות עיר חופשית, פתוחה, סובלנית וליברלית.  בקשר לאירועים המטלטלים את המדינה. כמו רוב האזרחים, אני בעד שינויים וחושב שהם נחוצים אבל מתנגד נחרצות לדרך הדורסנית שבה ניסו לקדם אותם. כולי תקווה שתמצא פשרה לקידום מתווה חקיקה שקול ואחראי- כולנו אחים ואין לנו מדינה אחרת. בהזדמנות זאת אני מאחל לכל תושבי העיר היקרים חג פסח שמח”.

בתוך כך, עדיין לא ברור האם מלול יתמודד או לא. ההערכה היא שלא יתמודד בגילו המתקדם. במידה וכך, שלושה מועמדים רציניים וראויים לפנינו: מתן דיל, זהר בלום ויניב מרקוביץ’ – מה שיהפוך את מערכת הבחירות הזו למיוחדת במינה ולבחירת ראש עיר צעיר ממילא. בכל מצב, באם כך יהיה, רחמים מלול בוודאי יהיה ראוי ביותר לקבל את הכבוד באירוע פרידה מיוחד מראש עיר שתרם להתפתחותה של רחובות כל כך הרבה. נכון להיום, רחובות זוכה לשבחים – בעיקר בכהונתו של מלול.

ואם מלול יחליט בכל זאת להתמודד? סביר להניח שיתקיים סיבוב שני שאליו בוודאות הוא יעלה. האם יגבר על הצעיר ממנו? ימים יגידו. בינתיים – לפחות כרגע, ישנם 3 מתמודדים, ומערכת חדשות 08 תסקר כל צעד במערכת הבחירות הזאת, שתהיה מאתגרת, מורכבת וסביר להניח גם מלוכלכת…

לחדשות רחובות בווצאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן