עו”ד יניב מרקוביץ’: “ראש העיר מתן דיל מייצר מלחמה מיותרת בין דתיים לחילוניים” 

הפעם בניגוד לפעמים קודמות הפקחים לא הגיעו למקום, ככל הנראה כדי להימנע מחיכוך עם המפגינים, אך הדו”ח נרשם ונשלח היום לסניף על-ידי פקחי העירייה

מרקוביץ’:” עכשיו זה כבר לא חשש אלא פעולות של ממש מצד ראש העיר מתן דיל שמפרק את המרקם העירוני העדין שקיים בעיר במשך שנים ומייצר מלחמה מיותרת בין דתיים לחילוניים בחסות עמותות וגופים חיצוניים שרוצים להכתיב לנו כיצד העיר שלנו תראה”.

המאבק סביב פתיחת סניף מקדונלדס שבמרכז אחוזות הנשיא עולה מדרגה. לאחר שאתמול, שבת, הפגינו עשרות מתושבי העיר נגד סגירת הסניף מסתבר כי אתמול (ראשון)  ניתן דו”ח למקום רק שבניגוד לפעמים הקודמות הפקחים לא הגיעו למקום (ככל הנראה כדי להימנע מחיכוך עם המפגינים) אך הדו”ח נרשם ונשלח היום לסניף על-ידי פקחי העירייה.

ביום שישי, מספר שעות לפני כניסת השבת הוציאה העירייה הודעה לפיה יש מתווה הידברות ושלכאורה בעיית פתיחת הסניף בשבת נפתרה. בפועל מתברר שהוא שהיה הוא שיהיה- הסניף ימשיך לקבל דו”חות בכל סוף שבוע רק שבמקום שפקחים יגיעו למקום הדו”חות נשלחים ביום ראשון, הכל מתחת לעיניים של הציבור שלא ירגיש ויראה את האכיפה הבררנית בסניף.

עו”ד יניב מרקוביץ’, ראש האופוזיציה: “לצערי יחסי הציבור של ראש העיר עוברים כל גבול של צביעות. ראש העיר שהוא זה שאמון על מערך האכיפה, נותן הנחייה לאגף הפיקוח לאכוף ואז כולם מחפשים פתרון לבעיה שהוא עצמו יצר. לצערי, עלה התאנה של הקואליציה של דיל, “רחובות חופשית ומאוחדת”, חושבים שהציבור מטומטם ומוכרים לו כל היום סיפורים, ספינים וכותרות – שכמובן מסתכמים במילה אחת: יח”צ.

בניגוד לכל הכותרות אין שום פתרון לנושא, גם לא באופק הרחוק ומבחינת דיל מתן דוחות לעסק בכל שבת זה פתרון הולם לבעיה. הבוקר, היתה קפיצת מדרגה נוספת כשעמותה מחוץ לעיר דורשת מראש העיר לסגור את הסניף הזה ואת כל העסקים האחרים שפועלים בשבת. הזהרתי את ראש העיר מראש שהוא לא יודע לאן הוא נכנס ועכשיו ברור לי שנראה עוד גופים שיתעוררו וייקחו חלק במאבק. אנחנו מתכוונים להמשיך לפעול למען כלל תושבי העיר, כפי שכבר אמרתי, אנחנו לא אנטי , ההפך, אנחנו סבורים שעירייה צריכה לשרת ולראות את כלל תושביה, מכל מרקמי האוכלוסייה.  אני קורא לציבור לא ליפול לכותרות ויחסי ציבור ריקים מתוכן. מי שחושב שעסקים ישרדו כאן כאשר הם יקבלו כל סופ”ש דו”ח טועה ומטעה ומהר מאוד נמצא את עצמנו כמו בני ברק- והכל בחסות ראש העיר דיל וחבריו בקואליציה.

אני מנצל במה זאת וקורא לראש העיר פעם נוספת להתעשת ולעצור את כדור השלג הזה לפני שהוא בכלל יאבד שליטה על האירוע כולו.”

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת שירותים לציבור – ביטוח לאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / בנקים לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן