news08.net/ads.txt

עו”ד מתן דיל בכנס הליכוד, הערב לגדעון סער וציפי חוטובלי: “סניף רחובות יעזור לכם להגיע למקום שאתם כה ראויים לו”

סיעת הליכוד ברחובות אירחה הערב (שני) את השר לשעבר, גדעון סער וסגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי להרמת כוסית חגיגית במעמד ראש העיר, רחמים מלול וראש מועצת קריית עקרון חובב צוברי. במשתתפים: סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל, חברי המועצה – עודד עמרם, בנצי שרעבי ואביב איטח, יו”ר ועד העובדים רמי מדהלה וכן מאות מחברי המפלגה שהגיעו אל האירוע שנערך ב”בית פנחס”.

התרגשות גדולה הורגשה בקרב החברים, בהם עו”ד מתן דיל שאמר: “הכינוס מרהיב, מחמם את הלב” ופנה אל הסגן לשעבר: “גדעון, התגעגענו. כייף לראות אותך יחד איתנו במסלול שאנחנו כל כך שמחים שחזרת אליו, עוד צריך לעשות כמה פעולות שתתברג במקום שאתה ראוי לו בהנהגת המדינה.

לאחר מכן, התייחס לסגנית שר החוץ ותושבת רחובות, ציפי חוטבולי ואמר: “ציפי היא חלק מאיתנו, חלק מהעיר הזאת, גם ברמה הפוליטית וגם ברמה האישית, אני נעזר בה המון בעצות טובות. היא חלק מרחובות – תושבת העיר שאכפת לה ורוצה בהצלחת העיר ונמצאת כאן תמיד”.

“אני רוצה לומר לך גדעון ולכל הנוכחים”, הוסיף דיל, “שאני לא חושב שקרה עדיין כינוס בו כולנו נמצאים יחד, ברמת הסניף, סוף סוף. אני שמח, נרגש וגאה בכך. הסניף הזה מדבר בשפה אחת. נמצאים כאן כל החברים, מכל הפסיפס, מכל המיוחדות של הסניף הזה, מכל המורכבות של הסניף הזה, מכל האנשים נמצאים כאן יחד – וזה לא מובן מאליו. יישר כח לכל האנשים היקרים שהם חלק מהסניף המפואר הזה של העיר רחובות. אני גאה ונרגש שאתם איתנו, גאה להיות לצדך ואמשיך להיות לצדך. אני חושב שזה הסניף שיעזור לכם להגיע למקום שאתם כה ראויים לו”.

אביב איטח, שהיה אחראי על ארגון הכינוס וקצר שבחים על כמות האנשים שהגיעה אל המפגש נשא אף הוא דברים וסיפר כי רגע מרשם במהלך הארגון לכנס התרחש במהלך היום. “קיבלתי שיחת טלפון ממספר שאיני מזהה”, סיפר איטח, “מאדם שהזדהה כפעיל ליכוד, תושב חולון, מהליכודניקים הוותיקים, שמעוניין רק בכתובת המדויקת בכדי להגיע. הוא אמר לי זה לא חשוב מי אני, אבל הוא כאן איתנו, שמו שמואל ארדיטי והוא ניצול שואה ואני רוצה להגיד לך שאתם הכי חשובים, אתם דור המייסדים הכי חשובים – וחובתנו ותפקידנו להמשיך את המורשת, את ערכי הליכוד כי מי ששוכח את העבר שלו אין לו עתיד ואני שמח לראות אותך כאן איתנו היום”.

ראש העיר רחמים מלול, דיבר על אופיים של אנשי הליכוד, הרוח ההתנדבותית השורה בתוכם, החמלה כלפי האוכולוסייה החלשה, הרצון להיות ראשונים לסייע ולהיות קשובים לציבור. בליציות האופיינית שלו הזכיר בפני חברי הליכוד את הקולגות גבאי וגלאון כשאמר: “שלא תצטרכו לא את גבאי ולא את זהבה גלאון, אנחנו פה בשביל הציבור – מהם לא תבוא הישועה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן