news08.net/ads.txt

עו”ד קארין ברגינסקי פותחת את הפה: “האם חברי המועצה משמשים כחותמת גומי? כיצד ניתן לנהל סחיטה פוליטית באמצעות חיים ובטחון ילדינו?”

עו”ד קארין ברגינסקי, מספר 2 ברשימת “רחובותי” אותה מנהיג מתן דיל, פרסמה רשומה בפייסבוק, המבהירה לכל כי האופוזיציה מתכוונת ללחום בכל הכח ובכל החזיתות.

“לפני מספר ימים התכנסה וועדת כספים, לצורך אישור תקציב. את החומר קיבלנו ממש כמה ימים לפני מועד קיום הוועדה ולא נראה סביר כי תוך ימים ספורים ניתן ללמוד לעומק את כל הנתונים. האם זה לא חוסר אחריות, לצפות מאיתנו להצביע בעד התקציב (עניין החשוב ביותר) מבלי להספיק ללמוד, מבלי לעשות בדיקות? האם אנו חברי המועצה משמשים כחותמת גומי? האם וועדת כספים משמשת כוועדת קישוט?”, כתבה.

ברגינסקי המחישה את דבריה באמצעות דוגמא כדלקמן: “כששאלתי מדוע למחלקת הקליטה קיצצו 200000 שח, קיבלתי מענה כללי שלא הניח את הדעת כי היה לי מידע שונה, אולם לא היה לי זמן להיערך לעניין. אילו היה לי זמן להתכונן לנושא, הייתי מגיעה מוכנה כי ידוע לי שיש מחסור בתקציב ועל אף המחסור מקצצים בסכום כה גדול. לכמה נושאים כלל לא הצלחנו לשאול/לבדוק מפאת מחסור בזמן! נראה כי יש לשנות את המדיניות לאלתר ולאפשר לחברי המועצה ללמוד את הסוגיה. אנו נבחרי ציבור ויש לנו אחריות כלפי כל אחד ואחת”.

“נושא נוסף שהעליתי במעמד הישיבה הוא בנוגע למתן תקציב להוצאה לפועל של תוכנית למניעת האלימות ברשת, נושא קריטי אותו אני לומדת, חוקרת ומובילה כבר כמעט שנה. מחודש מאי 2018 התחלתי לעבוד על הנושא (הרבה לפני שנכנסתי למועצת העיר), גם בתקופת הבחירות נושא זה היה אחד המרכזים בעיניי לנוכח העובדות הנוראיות שנתקלתי לצערי ומקרים המחרידים שנחשפתי אליהם. במהלך התקופה הנ”ל ולאחר הכרת הנושא, פניתי למומחה מספר 1 בתחום וביקשתי להכין עבורי תוכנית למניעת האלימות ברשת המספקת מענה לכיתות ג’ עד כיתות יב’ ואכן כך היה, התוכנית שהוכנה מעניקה ארגז כלים עבור התלמידים, ההורים והצוות החינוך ( המשולש). התוכנית מאד ברורה, מאד חדה ומאד מקצועית.

“במעמד הישיבה, העליתי את הנושא וביקשתי תקציב לתוכנית, אולם לתדהמתי נעניתי על ידי ראש עיריית רחובות כי הנ”ל מותנה בדרישה בתמיכתי בתקציב. מיותר לציין כי בהתחלה נותרתי ללא מילים וביקשתי שוב לשמוע וכשנפל ה’אסימון’, כמובן סירבתי לאמור. חלפו מספר ימים, מאז ישיבת התקציב, אבל העניין מדיר שינה מעיניי. אינני מבינה הכיצד ניתן לנהל סחיטה פוליטית באמצעות חיים ובטחון ילדינו. והכיצד קל לחברי המועצה להצביע בעד מבלי באמת להכיר?

“אוסיף כי באותה נשימה, נאמר על ידי ראש עיריית רחובות כי “איזה צביעות, בבוקר היא מגישה נגדי תביעה בביהמ”ש ואח”כ מבקשת תקציב”, לא האמנתי למשמע אוזניי, כי בטח חל בלבול , הרי שנבחרתי על ידי ציבור והתקציב שאותו ביקשתי מיועד לעניין ציבורי. אני תקווה כי ראש עיריית רחובות יבין שטעה, כי בטחון ילדינו אינו הפקר וכי חובה להוציא את התוכנית לפועל בלי קשר האם אני תומכת בתקציב או לא ובלי קשר האם אני בקואליציה או באופוזיציה.

לסיום הרשומה, אותתה עו”ד ברגינסקי לכל אותם קולגות המתיישבים עמה בשולחן המועצה: “לאותם חברי המועצה שהתבלבלו, אנחנו כאן, עם תיק או בלי – אנחנו נבחרי ציבור כמוכם ואנו נוביל דברים גם אם זה לא נראה לכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן