news08.net/ads.txt

עוזי הכוהן עם התחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע זה, עד ה-8/04/21

מיוחד לחדשות 08: עוזי הכוהן עם התחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע זה, עד ה-8/04/21

טלה: רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. וכעת אתם שוקלים את המשך דרככם וניצבים בפתחו של שלב חדש שמלווה בחששות מהעתיד לבוא ומה הלא ידוע. הקלף השבועי מלמד: שבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כול סיבה לדאגה. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחיבות שלקחת על עצמכם לפני מספר חודשים ושבשעתו נראה לכם כדבר חיובי ונכון, נראה היום, ברוח הזמן שחלף כמיותר וסתמי ורבים מכם חשים כי בסופו של דבר היה כדי להם לבחור אחרת אך כעת מאוחר לסגת וכול שינוי צריך להיעשות בתבונה רבה!! ולכן, זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וגם אם זה מלחיץ, כרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם. אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות. זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם. לרווקים: התלבטות האם ללכת או להישאר? האם תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק. טיול או חופשה עם זיקה לחו”ל נראים באופק והדבר יתאפשר ב”ה בעתיד הקרוב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי היהדות, התורה היא “תוכנית הבריאה”. אם רק תשאלו את השאלות הנכונות, ותחזיקו בידיכם את מערכת הכלים המתאימה, תוכלו למצוא ה כ ל בתורה.

•••

שור: חשק לאהוב ולהיות נאהבים, צמא לרומנטיקה, תקופת חיזור ורצון למציאת שותף, בשורות טובות, קנייה מכירה של כלי תחבורה או נכס. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. לאלו מכם שחוגגים אירוע כמו יום נישואין, שמחה משפחתית וכו’ צפויה חוויה נעימה ומרגשת. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: הדיבור הוא לבוש המחשבה שאדם מדבר – נגלת מחשבתו. זכרו כשאתם מדברים – צריכה מחשבתכם להאיר את דיבורכם.

•••

תאומים: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של “מזל” אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב”ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

•••

סרטן: שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק. באופן כללי: זהו שבוע לא פשוט ורבים מהסרטנים, עוברים רגעים, שעות וימים שבהם הם חשים כי הקרקע נשמטת מתחת לרגליהם או שהם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה שבו אתם “אסורים” או כבולים למקום לא טוב או למצב נואש שבו אינכם יכולים להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. פחד או חשש שמנכר במוחכם אינו נותן לכם מנוח חשוב שתדעו שהקלף השבועי שלכם מלמד שלפחדים שאוחזים בלבכם אין כול אחיזה במציאות ואם רק תבחרו לעשות תגלו עד מהרה שאתם מסוגלים בהחלט להתמודד מול כול אתגרי החיים. בעבודה: חוסר חשק להיות במקום העבודה, גורם למקום העבודתכם להיראות כמו כלא. תהליך זה מלמד שעליכם להתחיל ולהניע שינוי או במהות העבודה או במקום העבודה. זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים. לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר. לאלו מכם שמחכים לאחד או לחצי השני שלהם ממליץ הקלף השבועי לשנות את הגישה שבה את רואים את הדברים בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהוא כמו שפעת קלה או כאבי שרירים, עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם. שבוע טוב יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים – גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א”ח היא למעשה ראשי תיבות של “אהבת חינם”? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב”ה נקרב את המשיח.

•••

אריה: המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות ולהצטייד בחשיבה מציאותית, חיובית ומפוקחת. באופן כללי: שבוע מאתגר ממתין לבני מזל אריה בעיקר מבחינה נפשית פנימית. רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בלבכם מזה זמן רב. נכון שמאוד רציתם שזה יקרה ומאוד כוויתים שזה יתרחש אך לעת עתה הדברים מתעכבים אינם יוצאים אל הפעול ההכרה הזו, יכולה לגרום לצער או לאכזבה והתחושה של חלום שמתנפץ קשה לכם. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשריות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל להיעזר בסבלנות ואמונה וגם יקפידו לומר ולבצע את הדברים הנכונים, באומץ וביושר לא יצטרך לוותר על חלומם. חברה וחברים: חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם לכן הנימכו ציפיות. משפחה והורות: אחד מבני הבית(ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם. אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם!! התיקון השבועי: להימנע מרכילות ולשון הרע ומהוצאת שם רע. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

 

בהכוונה רוחנית: הילל הזקן אמר: “ואם לא עכשיו, אימתי?” כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

•••

בתולה: היכולת להתחבר אל אהבה עצמית וקבלה עצמית חשובה מאוד בעבורכם. שבוע טוב לגיבוש דעה בכל הקשור לנושאים שונים המעסיקים אתכם. גיבוש הידע, אמור להתבצע ממקום שכלתני ולא ממקום רגשי. חשוב מאוד כבר בתחילת הדרך לדעת מה בדיוק אתם רוצים להשיג במסע הזה, ולאן אתם שואפים להגיע. הצבת מטרות ברורות תקל על השגתם. באופן כלכלי: כבר זמן רב שאתם מתלבטים בין שתי אפשרויות העומדות בפניכם ואינכם מצליחים לגבש דעה לגבי איזו מהאפשרויות טובה יותר בעבורכם. ניתן לומר שאתם מבזבזים זמן יקר ואנרגיה רבה בחיפוש ותהייה אחר הדרך הנכונה. השבוע יזדמן לכם לקבל תשובה שתאיר את עיניכם ותסייע בידכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, היו ערניים ונצלו הזדמנות זו בתבונה. בעבודה: גם אם הכול זורם, אתם חשים שלא מעריכים אתכם מספיק והדבר בא לידי ביטוי בתלוש המשכורת שלכם שאיננו לשביעות רצונכם. זכרו שבאמצעות רטינות ורוגז לא ישתנה דבר ולכן נסו לאמץ גישה יותר רגועה, ושכלתנית. פנו לממונים עליכם וספרו את אשר על לבכם. פניה עניינית תעלה את הדבר לסדר היום וכל החלטה אשר תתקבל תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הבאים. זוגיות: אתם חשים שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות וחשק לנהל שיחות ארוכות ולתת הסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. שיתופו של בן הזוג יקל עליכם והדבר אף ימנע כעסים הנובעים מחוסר בתקשורת. השבוע ישנה נטייה להיגרר לויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק. לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, יוצרת תקווה ובלבול כאחד. בעברכם כבר יש ניסיון של הכרות דרך המחשב שלא עלתה יפה ומכאן נולד חששכם להיפגע בשנית. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג ” תמים ” מתאר את אישיותו של האדם עצמו – תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

•••

מאזניים: נושא, עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. יחד עם זאת עליכם להיות זהירים ולהימנע מחיפזון מיותר אשר עלול לגרום לכם לחוסר תשומת לב לגבי הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את התמונה כולה. עליכם לזכור שהחיפזון הוא מן השטן וחוסר זהירות יכול להוביל בסופו של דבר לעיכוב ולפגיעה במימוש תוכניותיכם. באופן כללי יש לכם נטייה השבוע להיגרר לויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, בעת משבר, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל מאזניים שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. בריאות: לחץ נפשי וחוסר איזון רגשי יוצרים כאבים וחסימות אנרגטיות בגוף הפיזי. מומלץ לעשות הילינג או טיפול אנרגטי כדי לחזק את מערכת החיסון. שבוע רגוע ומאור ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון.. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה…

•••

עקרב: שבוע חיובי בפתח. חששות שמתבדים או בעיה שנפתרת מקלה על מצב הרוח. באופן כללי: רבים מכם נמצאים בזמן של תחילת קציר, זמן של קטיפת פירות או הישג חשוב שניתן לקרוא לו ציון דרך.ואכן, בשבוע זה, שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע על בני מזל עקרב ואנרגיה איכותית יותר של עשייה למען עצמם עולה ומגיעה והופכת זמינה בעבורכם. בבית: נושאים שונים שזחלו בחייכם באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה. ולאחר שבועות לא קלים או לא ברורים, ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה, ודברים שהיו תקועים לכם בחיים מתחילים לזוז ונתיבים חדשים כגון לימודים, או עבודה חדשה נפתחים. בעבודה: מהלכים שהתרחשו לאחרונה פותחים בפניכם את הדרך לשינוי, לקידום והרחבת סמכויות. תהליכים אלו מעידים שהמאמץ שהושקע על ידכם בעבודה, בלמידה והתמקצעות לא היה לשווא ואתם זוכים להערכה וגמול על השקעתכם ומסירותכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות על גווניה השונים צפויה תקופה טובה שמעידה כי הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו. זוגיות: לרווקים שביניכם – היכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. ערנות ופתיחות יסייעו בידכם לעשות את הדבר הנכון, כדאי להגיע למיסוד ואף לחתונה.. לנשואים שביניכם- יש ריח של סתמיות באוויר והדבר מעיד על כך שהשגרה נוגסת בזוגיותכם. תהליך זה מחייב אתכם לשים את הדגש על ביסוס וחיזוק הקשר הקיים בעזרת תחומי עניין משותפים שאתם יכולים לעשות ביחד. אירוע חברתי אליו תוזמנו יאפשר לכם לעשות זאת. כספים: שיפור קל וחיובי אך עדיין יש לגלות אחריות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגשמה עצמית נוצרת ע”י התפתחות אינסופית של מי שאתה, ע”י תחושה של סיפוק פנימי של הגעה למטרה נשגבת והמשכת הצבת מטרות והשגתם.

•••

קשת: המהות של השבוע מדברת על ישיבה על הגדר רגל פה רגל שם. זהו שבוע של המתנה וציפייה. באופן כללי: נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. עליכם לדעת ולהבין כי רק סיעור מוחות מוביל לקבלת החלטה. החלטה כזו, תהה אשר תהה, היא המפתח לירידה מהגדר ולהתקדמות אשר יש בכוחה לסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה שתוביל להתבהרות המצב. בעבודה: רבים מכם מתלבטים לגבי נושא כזה או אחר שאמור להשפיע על האופן בו תראה הקריירה שלכם בשנים הבאות. פנייה לייעוץ והכוונה תאפשר לכם לקבל תשובות לשאלות שמציקות לכם. זוגיות: מוטיב ההתלבטות שמאפיין את השבוע לא פוסח גם על הפן הזוגי ורבים מבני מזל קשת מתקשים לקבל החלטות שאמורות לעצב את הזוגיות שלהם בשנים הבאות. חשוב שתדעו שהתעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול לא יתנו מענה ואף יחמירו את המצב. מומלץ בחום להיעזר בחוכמתם של אחרים בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, בואו ועשו הילינג, נוחו מעט – אין מקום לדאגה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנופלות עלינו צרות, נוכל לבחור האם להתמרמר ולהפוך את עצמינו לקרבן, או האם לראות את הטוב שבדבר, להאמין שגם זה לטובה, ללמוד את השיעור ולהמשיך הלאה. על פי היהדות, צורת הראיה שלנו, תעצב את התחושות שלנו, שישפיעו על החשיבה והמעשים שלנו ולבסוף יימשכו לחיינו את מה שאנו מאמינים בו.

•••

גדי: היכולת שלכם להעניק עזרה לסובבים אתכם עומדת השבוע למבחן. כסף: עניינים הקשורים בכסף, יכולות כספיות ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. התיקון השבועי: להציב לעצמכם מטרות. חיים טובים דורשים תכנון טוב. אם אינכם יודעים מהי המטרה שלכם, לעולם לא תגיעו אליה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

•••

דלי: למרות שזהו שבוע חיובי, אתם מתקשים לשמוח המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם עושים חשבון נפש וסיכומים לגבי הישגכם השונים בתחומי החיים ויש הרבה דברים בעשייתכם, שאינם גורמים לכם נחת. באופן כללי: הקלף השבועי מלמד שאתם לוקים בעייפות נפשית ורגשית. כדי להיחלץ ממצב זה, הימנעו מעקשנות מיותרת ומעיקשות חסרת טעם שמונעים מכם את היכולת לשחרר כעסים ישנים, למחול לשכוח ולסלוח. ושנית ולא פחות חשוב, עשו בשבוע דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. שילוב של שחרור ומחילה אמיתית פלוס עשיית דברים משמחים תאפשר לכם ליצור הקלה בנשמתכם. בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. חופשה או טיול עולים על הפרק ולמרות חוסר החשק הדבר מומלץ בעבורכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: התלמוד מדבר על שלוש דרגות של ענווה, כלומר שלוש דרגות של הבנה שאין כוח אחר בעולם מלבד זה של אלוקים. דוד המלך מייצג דרגה אחת. הוא אמר: “אנוכי תולעת ולא איש”. אברהם אבינו מייצג דרגה שנייה, עמוקה יותר של ענווה. הוא אמר לעצמו: “אנוכי עפר ואפר”. את דרגת הענווה הגדולה ביותר מייצג משה, שאמר: “נחנו מה”, כלומר שום דבר.

•••

דגים: המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל דגים. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את לבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

•••

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן