עוזי הכוהן קולע בול: להלן התחזית האסטרולוגית השבועית

איך אתם מחכים לזה!! תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-01/09/23 ועד ה-07/09/23

איך אתם מחכים לזה!! תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-01/09/23 ועד ה-07/09/23

טלה:

רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם וכעת אתם ניצבים בפתחו של שלב חדש ואתם קצת חוששים מהעתיד לבוא ומה הלא ידוע. הקלף השבועי מלמד שאין מקום לחששכם. וזאת משום שהאופן שבו נהגתם בשלב הראשון. מעיד על כך שאתם בהחלט בכיוון הנכון ושבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, ב”ה תזכו להצלחה. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחיבות שלקחת על עצמכם לפני מספר חודשים מתחיל לצבור תנופה והכיוון חיובי יותר ויביא לשנוי חיובי בבטחון הכלכלי אליו אתם שאופים. בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וגם אם זה מלחיץ, כרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם. אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות. למחפשי העבודה זהו זמן טוב להציג את עצמכם. זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאתם ממעיטים באינטימיות ושאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. חשוב לזכור שהתוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם. לרווקים: התלבטות האם ללכת או להישאר? תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק. טיול או חופשה עם זיקה לחו”ל נראים באופק וב”ה, הדבר יתאפשר בעתיד הקרוב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם

שור:

השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: היהדות מלמדת אותנו גם שכל אחד מאיתנו נברא בצלם א-לוהים ושהמטרה שלנו היא עבודתו. במילים אחרות, כל אחד ואחד מאיתנו הוא ביטוי אישי ומיוחד של הא-ל ומשמש צינור ייחודי לגילוי נוכחותו של הבורא בעולמנו. זאת מטרתנו והנאתנו העילאית.

תאומים:

אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של “מזל” אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב”ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צמאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

סרטן:

שיפור ניכר בתחושה האישית, שבוע חיובי ניצב בפתח והמון אנרגיות חיוביות מציפות. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

אריה:

אווירה פסימית מוצאת אתכם מדוכדכים. המון מחשבות ושאלות שעדיין לא נמצאו להם תשובות מעסיקות אתכם. חוסר השקט הנפשי נובע משתי סיבות עיקריות. האחת: דאגות כלכליות שגורמות להשתעבדות לעלום החומר. והשנייה: חוסר איזון בין גוף, נפש ונשמה. שמשפיע בעיקר על היכולות שלכם להתפתח מבחינה רוחנית. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם. עזרה זו שתוגש מבחוץ תאפשר לכם לראות את התמונה מנקודת מבט אחרת והדבר יוביל להבנה, הקלה ולשינוי חיובי. אירוע בריאותי או ליקוי בריאותי מעוררים דרגה בלבכם. באופן כללי: השבוע אתם צרכים להתנהל בזהירות. הנטייה לבצע משגים, טעויות (חטאים) ובחירות לא נכונות, אורבים לכם מעבר לכל פינה. בבראשית (פרק ד’ פסוק 7) כתוב: “הֲלוֹא אִם תֵּיטִיב – שְׂאֵת, וְאִם לֹא תֵיטִיב – לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁול בּוֹ.” המשמעות בהקשר המקראי אומרת: האדם אחראי מעשיו. לאדם ניתן חופש בחירה גדול ועליו לממש אותו. האדם יכול וצריך להתגבר על יצריו הרעים. וגם אתם אם רק תרצו תוכלו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד “ולמכור” את נשמתכם לשטן. בעבודה: השבוע יש להתנהל בזהירות. מהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם גורמים לחוסר שקט ועשויים להסב לכם נזק. מעורבות רגשית שמתנהלת במקום עבודה איננה נכונה והיא זו שיוצרת את הקושי היומיומי שאתו אתם מתמודדים בחייכם. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים לכן שננו לעצמכם, מוות וחיים ביד הלשון. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה זהירה, להימנע מחיפזון אשר יכול להוביל לקבלת ההחלטות הלא נכונות. זכרו! החיפזון מהשטן. חתימה על חוזים ועל הסכמים רצוי לדחות לשבוע הבא. ליוצאים לחופשה מומלץ להצטייד בהמון סבלנות ואורך רוח.. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: “אל תבהל את פיך” כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. מהותו של שבוע זה היא מהות כלכלית וחומרית. באופן כללי: הזדמנות לשיפור בתזרים המזומנים מגיעה והיה עליכם להיות ערניים כדי לנצל הזדמנות זו עד תום. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו” חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין. לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב וחשוב לבוא ולהתייעץ לפני קבלת החלטות חשובות…. ליוצאים לחופשה או לטיול מומלץ להצטייד בהמון סבלנות ואורך רוח. הרשו לעצמכם בשבוע זה (בעיקר לחוגגים יום הולדת) לקחת חלק במשחק מזל כזה או אחר, השקעה של סכום סימלי עשויה ב”ה להניב לכם רווח נאה. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

מאזניים:

רבים מכם מבני מזל מאזניים משועבדים בשבוע זה לחששות, ספקות ופחדים שאין להם כל אחיזה במציאות ושמונעים מהם להתקדם ולעשות למען עצמכם. חוסר שקט נפשי או דאגה כול שהי יוצרת בלבבכם תחושת בדידות, מעוקה ועייפות. אצל חלקכם, שינה לא איכותית פוגמת בחילוף החומרים של גופכם והדבר יכול לבוא לידי ביטוי ביציאה מאיזון גופני כמו למשל השמנת יתר או סוכרת. באופן כללי: הבחירה המודעת שלכם להתעלם מבעיה שמעיבה על נשמתכם ופוגמת בשמחת חייכם, גובה מכם מחיר יקר. כדאי מאוד לדעת שהטמנת הראש בחול ועצימת עיניים, לא יובילו אתכם לפתרון המבוקש. השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה בריאותית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. הקלפים מצביעים על כך ששימוש לא נכון בביקורת עצמית הוא זה שמוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולעיתים אף לחידלון. ההבנה שאתם – זה מה שאתם חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלכם יוצרות מציאות לכן שימו לב לאופן בו אתם משתמשים במחשבות שלכם. כספים: תחושה של חוסר ביטחון כלכלי יוצרת מעוקה. ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו. אצל חלקכם, אירוע בריאותי או ליקוי בריאותי מעוררים דאגה בלבכם. זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה ושוב רבים מכם מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. טול או חופש עשויים להשתבש ועליכם להיות מוכנים לכול עיכוב או התקלה שלא תבוא. סבלנות ואורך רוח יסייעו לכם לעשות זאת. שבוע משובח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: במצבים קשים, החזקים צומחים. כאשר קורים בחיים דברים בלתי צפויים, מבחינה פסיכולוגית אנחנו מגיבים באחד משלושה אופנים: מלחמה, בריחה או שיתוק. האפשרות היעילה היחידה שמאפשרת צמיחה היא מלחמה. למדו מהצב, הוא מתקדם רק כשהוא מושיט את צווארו קדימה.

עקרב:

לאחר תקופה של מתח, לחצים וחסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר ורבים מכם יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר. זמן טוב לעסוק בכול הקשור לחיפוש מגורים כגון: קניית בית, השכרה של בית וכדומה. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. מפגש או בילוי עם בני משפחה עולים על הפרק. ליוצאים לחופשה צפויה ב”ה חוויה מעניינת. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בכל מקום שיש רע, האור פשוט טרם הגיע לשם. במסורת היהודית יש אמירה ש: “מעט מן האור מגרש הרבה מן החושך”. אין טעם לגרש חושך בצעקות ובמקלות, אלא יש להדליק אור והחושך יעלם מעצמו. אם קיים פחד- יש להוסיף אמונה, אם קיים כעס- יש להוסיף חמלה. אם הרע הוא העדר של אור, יש לטפל בו בדרך של הוספת אור. כמאמרו של הרב קוק: “הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה, אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חוכמה”.

קשת:

הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל טלה. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה. זוגיות: מצב רוח ירוד יוצר, חוסר בתיקשורת וירידה באינטימיות. הזוגיות שלכם במשבר. תהליך זה בא כתוצאה מהעדר תחומי עניין משותפים ואו היעדר הפרייה הדדית. ממלץ להיעזר בגורם מקצועי חיצוני כדי להתגבר על המשבר. בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג “תמים” מתאר את אישיותו של האדם עצמו – תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

גדי:

שבוע חיובי בפתח זהו שבוע טוב לכול עשייה ופעולה שאתם חפצים לעשות. באופן כללי: ערעור היציבות שאפיין את חייכם בתקופה האחרונה מסתיים וכעת בני מזל גדי (ובעיקר הנשים שבכן) מקבלים הזדמנות מחודשת לייצב את עצמם הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית. מהלכים שהתרחשו בחייכם לאחרונה גורמים להשקפת עולמכם להשתנות ולדברים רבים להראות אחרת ותהליך זה יצור בליבכם מחויבות שעד עתה בחרתם להתעלם ממנה. השבוע יהיה שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים בחיזוק היסודות עליהם בנויים חייכם הן בעבודה והן בדברים שקשורים בצמיחה אישית. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם לפעול בצורה משכנעת והדבר יוביל לפתרון בעיות ולביסוס מעמדכם. בעבודה: לאחר תקופה לא קלה בה הייתם לחוצים ודואגים, אתם מרגישים התאוששות ומתחילים לראות את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה יהיה זה שבוע חיובי בכל מה שקשור לפעולות ומעשים שיש בכוחם לזמן עבודה חדשה לפתחכם. לרווקים: היכרות שנמצאת בתחילת הדרך נוסכת תקווה מחודשת שאולי הפעם זה, זה. לאלו שכבר נמצאים במערכת זוגית- זהו שבוע נהדר לפתור מחלוקות ובעיות בזוגיות. בעיות אלו מנעו מכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית\רומנטית. אל תתביישו לדבר, הגידו כל שעל לבכם, עשו זאת ברוח טובה ובלשון נעימה. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יעזרו לכם להבין מה עליכם לעשות כדי שתהיו מאושרים מבחינה זוגית. לאלו מכם ששוקלים למסד את יחסיהם הזוגיים, הקלפים מצביעים על המון מזל וברכה. ליוצאים לחופשה או לנופש, אל תיתנו לעכובים קטנים לקלקל לכם את החופשה.. בסך הכול צפויה לכם ב”ה חוויה נעימה (למרות אי אלו עיכובים) שבוע מוצלח חברים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין”.

דלי:

השבוע של מזל דלי מורכב. משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולהחמיץ פרצוף. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. ואכן, חברים ובני משפחה עלולים להרגיז ולגרום לאכזבה על כן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. עבודה: תחושת הביטחון הכלכלי בירידה. חשש על רקע כספי, פחד עוני ודאגה מהעתיד לבוא. פיטורים או הפסקת עבודה יוצרים מתח ואכזבה מהמערכת ומחברים ומציפיות שלא מתממשות. זוגיות: בן הזוג גורם לאכזבה והדבר פוגם בחשק שלכם. לאחרונה אתם נוהגים בהססנות מה בכל הקשור לתחום הזוגי ואתם מוצאים קושי מסוים לזרום בחופשיות ובחשק שאפיינו אתכם מאז ומתמיד. אלו מכם שישכילו להתמודד עם התופעה יגלו ש”עם האוכל, בא התיאבון” ומהלכים שנראו מעיקים, גורמים לכם למעשה רק לדברים טובים… כמו כן רומן או קשר שמתנהל על בסיס יצרי בלבד, עשוי להסב אכזבה. זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי. בריאות: עייפות נפשית וחולשה בריאותית השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, הדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. כמו כן מומלץ לגשת ולעשות בדיקות כלליות בהתאם לגילכם. איזור רגיש בגוף: הגב ועמוד השדרה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוטנציאל שלכם להצלחה גדל ביחס ישר לכמות התשוקה שיש לכם להצליח. מחסור בתשוקה הינו הסיבה השכיחה ביותר לכניעה. אם מטרתכם אינה משהו שבוער עמוק בתוככם, אתם עשויים להישבר עם בוא המכשול הראשון.

דגים:

שבוע חיובי בפתח.. עליכם לקבל הכרעה לגבי נושא שמעסיק אתכם. המשך ההתלבטות יגרום לכך שדברים שאמורים להגיע יתעכבו והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי בעתיד לבוא. לכן הגיע העת לנהוג בהיגיון, “לחתוך” דברים ולקבל החלטות שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם. רעיון חדש שבבסיסו העשרת ידע, לימודים או התמקצעות עולים על הפרק והדבר יציב בפניכם מטרות חדשות ומעניינות שיוסיפו מעט גיוון ועניין בחיי היום יום. בעבודה: השבוע עליכם להקפיד וליצור שיתופי פעולה במקום העבודה ועם קולגות שסובבים אתכם. בבית: בני הדור הצעיר זקוקים לקצת יותר יחס ותשומת לב אך לאחרונה אינכם מוצאים את הכוחות הדרושים על מנת שתוכלו להעניק להם את מבוקשם. עליכם לאמץ גישה קצת יותר סבלנית. הקפדה על הקצאת זמן איכות מסודר עם הילדים תוכיח את עצמה ותביא לתוצאות טובות בשלב מאוחר יותר. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים אינם קלים ולעיתים אנו מתקשים להתקדם ומרימים ידיים (מוותרים……) הרמת ידיים כזו היא ביטוי נוסף של כניעה לתסכול. צריך לדעת שהעולם לא קל ועלינו להתמיד ולהתעקש על מנת להגיע למימוש עצמי. לעולם אל תעצרו באמצע הדרך, המשיכו לצעוד בה עד שתגיעו אל סופה.

“כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה’ צבאות”

“יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה’ צוּרִי וְגואֲלִי”

“הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי”

בכבוד רב בענווה ובעיין טובה..

עוזי

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן