news08.net/ads.txt

“עולה לי הסטלה” | המסלסל מרחובות, עידן בקשי, מוציא להיט חדש לקראת החג

בשנים האחרונות בצעדים בטוחים, עידן בקשי, זמיר וכותב רחובותי, סולל את דרכו בתעשיית המוזיקה. הוא חייל בן 20, משרת בלהקה צבאית, כוכב רשת עם למעלה מ-102 אלף עוקבים ברשתות החברתיות. רואה במוזיקה דרך חיים אותה הוא החל לפני כארבע שנים, עם הלהיט “אתן לך שנותי” שגרף מליוני צפיות ואחריו המשיך להפתיע עם להיטים נוספים כגון ” תני סימן”, “מוטיבציה”, “נופל בפח” ועוד רבים וטובים, שהניבו מליוני צפיות ביוטיוב ובערוצי המדיה והתקשורת השונים.

ובקולו המיוחד עם האינטיליגנציה המוזיקלית שלו, מומחים בתחום כבר סימנו אותו כדבר הבא בעולם המוזיקה. עידן כובש כל במה בארץ עם קהל מעריציו מצפת שבצפון ועד לאילת בדרום וזוכה לסיקור עיתונאי והשמעות בתחנות הרדיו וערוצי ה-TV השונים ברחבי הארץ. ואותו מלווה צוות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. לאחרונה שיחרר סינגל חדש  “עולה לי הסטלה” שגורף אלפי צפיות כמו שאר להיטיו. ובפחות משבועיים מתקרב ל-ארבע מאות אלף צפיות ביוטיוב.

שימו אוזן:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן