בית החולים בילינסון מקבוצת כללית מעדכן:
עומר שם טוב, שנקלט בבית החולים ביום שבת שעבר, השתחרר הערב (מוצ״ש) מבית החולים לאחר שהשלים את הבדיקות הנדרשות. עם שחרורו עומר יחל בתהליך שיקום יום בבילינסון.
בית החולים יעמוד לרשותו של עומר ובני משפחתו והם ימשיכו לקבל את כל המעטפת הנדרשת להם.
בבית החולים בילינסון נמשיך להיות מוכנים וערוכים, מתוך ההבנה שהמשימה לא תושלם עד אשר יחזרו כלל החטופים לביתם.
בתמונה: עומר שם טוב בעת השחרור ממחלקת השבים של בילינסון מקבוצת כללית. לצידו פרופ' נעה אליקים רז מנהלת המחלקה ואביבית זטלמן האחות האחראית של המחלקה.
◼️ הצטרפו לחדשות הרצליה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ הצטרפו לחדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
■ הצטרפו לחדשות מלחמה בישראל חרבות ברזל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








