במעמד ראש העיר רמלה מיכאל וידל, חברי מועצת העיר רמלה, אמנים ושוחרי אמנות מרחבי הארץ התקיים אירוע פתיחה חגיגי לתערוכות החדשות במרכז לאמנות עכשווית (הרצל 112 רמלה) שאצרה דר' סמדר שפי האוצרת הראשית של המרכז.
במרכז נפתחו 2 תערוכות ייחודיות האחת צילומים מודפסים על בד של בני הזוג אנה חייט וסלבה פירסקי. צילומים שחלקם קרועים ותפורים ביד ואחרים רקומים בהתאם לשם התערוכה 'קרעים חיבורים וקרעים" והשניה 'ואז יבוא השקט' מיצב ייחודי של רותי הלביץ כהן הכולל 3 יצירות על בדי ענק בגובה 6 מטר כל אחת.
ראש העיר רמלה מיכאל וידל בירך את האמנים ועל העשייה האמנותית ברמלה. המבקרים התרגשו מאוד מהעבודות בשתי התערוכות ואף ביקשו לרכוש כמה. הכניסה לתערוכות ללא תשלום.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









