עידן רייכל ועידן עמדי יופיעו בפסטיבל אתנחתא בגן יבנה

גן יבנה בירת התרבות של השפלה מארחת את עידן רייכל ועידן עמדי בפסטיבל אתנחתא

פסטיבל אתנחתא בגן יבנה יחתום את קיץ 2023 בשלושה ימים של תרבות ומוסיקה שיתקיימו בסוף החודש. בפסטיבל, שהפך למסורת בישוב, מוכר באווירה המיוחדת שלו ומתקיים תחת כיפת השמיים כאשר לראשונה השנה יתווספו דוכני בירה ומזון מיוחדים, יוקצה אזור ישיבה עם שולחנות בר ועוד.

כהקדמה להופעות הענק של הפסטיבל, תתקיים בתאריך 28.8 הפקה מקורית מקומית, במסגרתה יופיעו ארבע להקות מעשורים שונים (נערים, בוגרים, מבוגרים). המופע יחל מהשעה 20:30 ברחבת החניה של מרכזון הרצל (סמוך לפאב הרצל). הכניסה חופשית.

בתאריך 29.8 יתקיים מופע פתיחת הפסטיבל של הפרויקט של עידן רייכל בהופעה מלאה. (פתיחת שערים בשעה 19:00) בעלות מסובסדת של 99 שקלים בלבד.

בתאריך 30.8 תתקיים הופעתו של עידן עמדי (פתיחת שערים בשעה 19:30) בעלות מסובסדת של 69 שקלים בלבד. זה המקום לציין כי בתאריך 24.8 יתקיים מופע ענק נוסף במסגרת אירועי עיר הנוער 2023 בגן יבנה של הזמר אושר כהן בעלות מסובסדת של 39 שקלים בלבד.

הנהלת המתנ”ס בגן יבנה, הפועל במסגרת החברה הארצית למתנ”סים, הודתה לכל העוסקים במלאכה, לאושרי טובי מהמחלקה לתרבות ואירועים ולכל צוות העובדים.

ניתן לרכוש כרטיסים באתר המתנ”ס בקישור הבא: https://www.matnasganyavne.org/

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: שלומי פינטו | מרווה שרון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן