news08.net/ads.txt

עיד אל בנאת-חג הבנות, מסורת חדשה בגן יבנה

אחווה נשית, העצמה והרבה אהבה היתה באולם האירועים המקושט של בית אפל. עיד אל-בנאת החג שמוצאו מעדות צפון אפריקה קם לחיים ביוזמת תכנית זיקה ומתנדביה. זיקה- זהות יהודית-ישראלית-קהילתית אשר מבוססת עבודת מתנדבים וחורטת על דגלה עבודה בשיתופי פעולה קהילתייםהזמינה את ארגוני הנשים של גן יבנה לחבור ויחד נוצר אירוע קהילתי לנשות גן יבנה, בשיתוף פעולה עם מחלקת תרבות ואירועים, לערב שכולו פרגון, הדדיות, כוח נשי והנאה

.

באירוע אליו הגיעו כ-170 נשים הדליקו כולן יחד עם ראש המועצה את נר שמיני של חנוכה, גילו את מוצאו של החג בהמחזה של מתנדבות האירוע, העמיקו הכרות זו עם זו וקינחו במופע מקפיץ של אורנה דץ בשירים עבריים. ירדנה אוקמן, ס. ראש המועצה, מחזיקת תיק החינוך ויו”ר זיקה, דיברה על מקומן החשוב של הנשים בתרבות ובהיסטוריה של עמנו אשר מוצנע מהשיח הציבורי וכן על חשיבות הנשים בגן יבנה וכי שיתוף הפעולה הזה הנו פתח לאירועים נוספים עבור נשים ביישוב.

מובילות הארגונים הנשיים בגן יבנה- מאמאנט, אירוח נשי, ההולכות בשמחה והרל”שיות הציגו את פועלן בישוב והזמינו את נשות גן יבנה להצטרף אליהן. הרל”שיות- נשים למען הקהילה, מובילה עומר דוד. חיבורים ושיתופי פעולה עם עסקים, תושבים, קהילות וארגונים. ההולכות בשמחה- מובילה סיגל אסולין. קבוצת הליכה חברתית נשית, שמטרתה לחבר בין נשים במגוון הגילאים תוך שימת דגש על הגוף והנפש. הקבוצה מקיימת מפגשים חברתיים, טיולים ,ימי כיף ועוד ובמקביל יוצרות מיזמים התנדבותיים  למען הקהילה. כי אצלהן ההליכה היא רק תירוץ למפגש חברתי. מאמאנט- מובילה שלומית סילוק. פרויקט אמהות ספורטיבי חברתי בכדור רשת, מהווה חלק מארגון הגג הארצי.

אירוח נשי- מובילה דבי אדרי. קידום והעצמת עסקים ועיסוקי נשים ללא כוונות רווח, מעל 700 בנות בקבוצות ווטסאפ לעזרה ותמיכה הדדית לצד מפגשים חברתיים ואירועים בבתי מתנדבות.

יצוין כי כל הקבוצות תחילתן בפעילות בתחומי הישוב אך הן לא עוצרות שם ויוצרות מיזמים קהילתיים בתוך ומחוץ לגן יבנה, חלקן אף מהוות מודל לחיקוי ברחבי הארץ נשות הישוב יצאו מהאירוע מלאות שמחה ובציפייה לחגוג החג יחד גם בשנים הבאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן