news08.net/ads.txt

עיכוב החזר מס הכנסה – זכותך

חברת זכותך מטפל בכל סוגי הבקשות להחזרי מס כולל עיכוב החזר מס הכנסה. נתקלתם בבעיה עם החזר המס שלכם? הגשתם בקשה להחזר מס והיא טרם טופלה? נשמח לבדוק עבורכם מדוע חל עיכוב החזר מס הכנסה בתיק שלכם ובמידה ויש פתרון נשמח להביא לכם אותו במסגרת עבודתנו בעזרת הניסיון שלנו בתחום. עיכוב החזר מס הכנסה יכול לקרות במקרים של טעות בהגשת הבקשה להחזר מס. אם הגשתם לבד את הבקשה להחזר מס ולא קיבלתם תשובה, חל עיכוב החזר מס הכנסה וכדומה, באפשרותכם ליצור קשר עם רשות המיסים ולברר זאת דרכם בין אם דרך האתר המקוון של רשות המס או דרך הטלפון או המייל. במידה  ואתם סובלים ממצב של עיכוב החזר מס הכנסה ולא מעוניינים לפנות לרשות המס, מוזמנים לפנות אלינו ונטול בבעיה עבורכם מול רשות המס.

(צילום: FREEPIK)

החזר מס הכנסה – עיכוב החזר מס הכנסה – זכותך

ברוב המקרים, בטח אם הגשתם את הבקשה להחזר מס דרך חברת זכותך, אין עיכוב החזר מס הכנסה. ייתכן והעיכוב נגרם רק בתקופה האחרונה בשל המצב המיוחד שנגרם בשנת 2020 בשל מגפת הקורונה אשר יצר עומס רב על מערכות משרדי רשות המס שהייתה צריכה להתמודד עם המון בקשות להחזרי מס ומעניקי עבודה ומענקי קורונה ולכן נוצר עיכוב החזר מס הכנסה לא רק עבורכם אלא עבור רבים. לכם אנו תמיד ממליצים: אם אתם רוצים להימנע מממצב של עיכוב החזר מס הכנסה ולקבל את החזרי המס כמה שיותר מהר, הקדימו את כולם ואל תחכו לסוף השנה, הגישו בקשה להחזר מס בהקדם האפשרי. איך? פנו אלינו ונזרז את ההליכים עבורכם, השיגו את כל טפסי ה-106 מכל מקומות העבודה בהם עבדתם במהלך שש השנים האחרונות ויחד עם מסמכים וטפסים נוספים נגיש במיידי את הבקשה להחזר מס עבורכם ונתגבר על כל עיכוב החזר מס הכנסה שעלול לצוץ.

מגישים בזמן ונהנים מהחזר מס בסך 8000 שקלים בממוצע!

עיכוב החזר מס הכנסה יכול אמנם להיגרם לכם אבל אם יש לכם סבלנות ואתם יכולים לחכות כמה חודשים, תהיו בטוחים שאם הגשתם את הבקשה להחזר מס דרך חברת זכותך, בסופו של דבר תקבלו את הכסף במלואו, ישירות אל חשבון הבנק שלכם. אנו שולחים אך ורק בקשות להחזרי מס שאנו בטוחים בקרוב ל-100% שיאושרו על ידי פקידי רשות המס. חושבים שמגיע לכם החזר מס הכנסה מהמדינה? תנו לנו לבדוק זאת עבורכם ללא עלות ולהגיש עבורכם בצורה מסודרת ומהירה את הבקשה כך שלא יהיה פינג פונג בינכם לבין פקיד המס לגביי מסמכים חסרים, טעויות במילוי הטפסים וכדומה. חברת זכותך מתמחה בהשגת החזרי מס לכל הסקטורים במשק ועושה בהצלחה רבה בשים האחרונות עבור כל שכיר או עצמאי שהגיש דרכנו את הבקשה להחזר מס.

עיכוב החזר מס הכנסה? לא אם הגשתם את הבקשה להחזר מס דרך חברת זכותך!

אצלנו אין דבר כזה עיכוב החזר מס הכנסה מהסיבה הפשוטה שאנו מקצוענים בתחום ובעלי ניסיון רב בכך. במידה ונגרם לכם עיכוב החזר מס הכנסה מסיבה ארצית כמו בזמן מגפת הקורונה, כמובן שאין ביכולתנו לעשות דבר, אך בימים רגילים אין כל סיבה הבקשה להחזר מס בתיק שלכם תתעכב אלא אם הוגשה בצורה לא תקינה ומכיוון שאנו חברה מקצועית, כל הבקשות שאנו מגישים תקינות ומסודרות! אפשר כמובן להגיש בקשה להחזר מס לבד אבל זה לא מומלץ בדיוק מהסיבה הזו, של עיכובים שעלולים להיגרם לכם בשל טעות במילוי הבקשה והתנהלות מייגעת מול פקידי רשות המס. אנו חוסכים לכם את כל זה ומזמינים אתכם להגיש את הבקשה להחזר מס דרכנו ולחסוך זמן רב נוודא ב-100% שתקבלו את מלוא הסכום שביקשתם בבקשה להחזר מס! מוזמנים ליצור קשר ליעוץ ללא עלות עכשיו.

מהרו להגיש בקשה להחזר מס עוד השנה!

ניתן לקבל החזר מס הכנסה לא רק על השנה הנוכחית אלא גם על שנים קודמות ועד 6 שנים אחרוה! אם אתם לא זוכרים מה בדיוק עשיתם כל חודש לפני שש שנים, האם עבדתם בכמה מקומות עבודה באותה שנת מס וכו’, אפשר לבדוק זאת ללא בעיה. רוב האזרחים זכאים או להחזר מס או להטבת מס או לנקודות זיכוי מס. רבים זכאים אך מעטים מקבלים. מדוע? מכיוון שאו אינם מודעים לכך או שאין להם כוח… וזה ממש חבל. אז אל תתעצלו ואל תחששו להתנהל מול רשות המס, מה גם שאנו מבצעים את כל ההתנהלות עבורכם ובדיקת הזכאות ללא תשלום.

חברת זכותך מסייע ללקוחות רבים, שכירים ועצמאים להשיג אלפי שקלים במסגרת הגשת בקשות להחזרי מס, הטבות מס ונקודות זיכוי מס. לכל אזרח נקבע סטטוס מס שונה ובהתאם אליו יורד לו מס הכנסה כל חודש. שווה לבדוק ולוודא שאתם באמת מקבלים את כל ההטבות ונקודות הזיכוי שמגיעים לכם כי מדובר באלפי שקלים כל שנה. כל מקרה לגופו: אם הורית עם כמה ילדים למשל עד גיל 5 יכולה לצבור הרבה יותר נקודות זיכוי מס מאשר רווק ללא ילדים לדוגמה ויש עוד עשרות מקרים ספציפיים בהם מגיע לאזרחים הטבות מס ונקודות זיכוי מס שלא ממומשות!

בדקו עכשיו את סטטוס המס שלכם בעזרת חברת זכותך ואולי נמצא שגם לכם מגיע לקבל עוד נקודות זכות שהמערכת פספסה! כל נקודת זכות לזיכוי המס שווה נכון לשנת 2020 סך של 219 שקלים וסכום זה מתעדכן מדי שנה. נקודת זכות למס אומר שאתם משלמים פחות מס כל חודש. עבור מי שנמצא במדרגת מס גבוהה זה משמעותי כי זה מפחית לו את תשלום המס בכמה מאות שקלים מדי חודש וגם עבור מי שלא מגיע למדרגת מס זה משמעותי כי אז הוא יכול לינות ממס הכנסה שלילי!

השנה מס הכנסה ישלם לכם!

חברת זכותך מסייעת לכל מי שלא בקיא בסטטוס המס שלו וכל מי שזכאי להחזר מס מכל סיבה שהיא: אישית, משפחתית, רפואית או תעסוקתית, ליהנות מבדיקת זכאות ללא עלות והגשת בקשה להחזר מס עם תשלום על הצלחה בלבד, אחוזים בודדים מהסכום שיתקבל!

אנו מסייעים לכל הסקטורים במשק החל מהחיילים משוחררים, דרך משפחות עם ילדים ועד גמלאים שפרשו לפנסיה ודווקא עכשיו חייבים להיעזר בשירותי יועץ מס על מנת להבטיח את התשלום עבורם שהצטבר במשך שנים רבות! בנוסף אנו מטפלים בכל סוגי המס הקשורים לבירות כגון החזר מס על מחלה קשה או נכות, החזר מס בגין הורות על ילד בעל מוגבלות ועוד.

אנו מזמינים אתכם להיפטר מהסטיגמות שיש לכם על רשות המס ולהבין שאם מגיע לכם כסף אתם תקבלו אותו, אך עליכם לפעול לשם כך כי זה עדיין לא הליך אוטומטי. אל תחששו לפתוח בקשה להחזר מס באופן עצמאי אך תמיד עדיף לעשות זאת בעזרת גורם מקצועי מנוסה שמכיר את כל החוקים והתקנות ויודע אלו מסמכים וטפסים צריך להגיש. בהצלחה!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן