news08.net/ads.txt

עימותים בהפגנות ימין בלוד וברמלה: “נשבר לנו לראות את שונאי ישראל מרימים ראש”

בעקבות המהומות, ברמלה ובלוד התקיימו הפגנות של פעילי ימין עם דגלי ישראל. תנועת “אם תרצו” קיימה מפגן חיזוק לתושבי לוד, שהיה אמור להתקיים מחוץ לכותלי המכינה הקדם צבאית בעיר שנשרפה אמש אך הועבר לבית המשפט המחוזי בעיר. המשתתפים הניפו את דגלי ישראל וקראו לכוחות הביטחון להמשיך במאבקם הנחוש בטרור. מפגיני ימין חסמו תושבים ערבים בלוד ולא נתנו להם להיכנס לשכונתם. מפגיני ימין חסמו תושבים ערבים בלוד ולא נתנו להם להיכנס לשכונתם. 

יהודה שרבאני, רכז בתנועת “אם תרצו” שהוביל את מפגן החיזוק, מסר כי “לוד היא מיקרוקוסמוס לכל גל הטרור הפוקד את הארץ. אנו מחזקים את תושבי לוד ושאר אזרחי ישראל החווים אירועי טרור מבית פשוטו כמשמעותו. אנו מזמינים את הציבור הרחב לחזק את התושבים וקוראים לתושבי לוד היקרים להגיע ולקבל מאיתנו דגל ישראל ולהניף בגאון בחלון ביתם. מכאן אנו קוראים לממשלת ישראל וכוחות הביטחון להפעיל את מלוא הכוח והעוצמה על מנת לשים סוף לטרור”.

פעיל הימין הקיצוני בנצי גופשטיין אמר בהפגנה ברמלה: “ערבים השחיתו את הדגל שלנו, זורקים עלינו אבנים – באה המשטרה ומה עשתה? שום דבר! יהודי ירה בערבי ואז המשטרה התעוררה – לא ניתן להם לגרום לנו לפחד בבית שלנו”. פעיל ימין נוסף אמר כי “אתמול ברמלה עברנו לילה קשה, זרקו אבנים על בית כנסת, הוצת רחוב ביאליק, הוחרבה ישיבה. הם חצו גבול – עם ישראל חי. לא נוותר להם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן