news08.net/ads.txt

עימות חריף בין עודד עמרם, יו”ר המרחב לש”סניק ממחנה שלי יחימוביץ’, מחוץ לדיון בנושא ההסתדרות: “תעשו השתלמות בכלא רמלה” – וידיאו

אאאא

במהלך דיון מורט עצבים שהתקיים בנושא הבחירות להסתדרות וטענותיה של ח”כ שלי יחימוביץ’ לאי סדרים לרבות זיופים בקלפי, שנערך בבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמרו דברים קשים בין פעיל של יחימוביץ’, ש”סניק שהורחק מהדיון לבין עודד עמרם, יו”ר המרחב.

עימות מחוץ לדיון. בית המשפט בת”א, היום (צילום מסך)

בסרט וידיאו שהגיע ל”רחובות היום” נראים השניים כשהם מתעמתים מילולית. הפעיל ממחנה יחימוביץ’ צעק לעבר אנשיו של עו”ד אבי ניסנקורן ובהם עודד עמרם: “לכו לעבוד שבוע במקום העובדים האלה שאתם גוזלים אותם! אינטרסנטים! אתם לא יודעים קרוא וכתוב! תתביישו לכם! מסכנים העובדים האלה!! הם יפרקו לכם את ההסתדרות” עמרם כעס על דבריו והשיב: “את כל מה שאתה אומר תגיד לבני הישיבות שלכם, תגיד את זה לבוס שלך שעשה השתלמות בכלא רמלה”. הש”סניק הגיב: “אנחנו ניכנס לכם להסתדרות ונעשה לכם סדר”.

בתוך כך, הכריע בית המשפט המחוזי כי ספירת הקולות תימשך, זאת לאחר ששלי יחימוביץ’ עתרה בגין אי סדרים לכאורה בבחירות לראשות ההסתדרות בינה לבין ניסנקורן. יחימוביץ’ שהודיעה כי תעתור לבית המשפט בבקשה לפסול את הבחירות אמרה לאחר החלטת בית המשפט: “אנחנו תחת מבול של פניות של אנשים רבים שרוצים להגיש תצהירים שמעידים על זיוף מאסיבי ושיטתי של הבחירות. כרגע נתמקד בעתירה שנגיש לפסילת הבחירות”.

מאידך, יו”ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר: “אני שמח. מדובר בניצחון לדמוקרטיה, זה ניצחון של העובדים והגימלאים. אלו בחירות עם אחוזי הבחירות הגבוהים ביותר מאז שנת 2005. צריך לתת לבוחרים להראות את רצונם בקלפי. כולנו נראה כבר בלילה את התוצאות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן