עין בוכה ועין צוחקת בחגיגית של תיאטרון באר-שבע

חברי אגודת הידידים של תיאטרון באר-שבע צחקו וגם מחו דמעה בחגיגית של ההצגה הנוסטלגית והמעולה “אמא שמש ומולדת”

לא פשוט לחזור לשגרה כשהתותחים ממשיכים לרעום והודעות ה”הותר לפרסום” עוד מכות בנו כמעט מידי יום. אבל ההצגה חייבת להמשך כידוע וכך מצאו את עצמם חברי אגודת הידידים של תיאטרון באר-שבע גם צוחקים וגם מוחים דמעה בחגיגית של ההצגה הנוסטלגית והמעולה “אמא שמש ומולדת”.

ההצגה המבוססת על הסיפורים של יצחק קרונזון בבימויו של נועם שמואל החזירה את הידידים למיפגש חברות וחברים ולהרמת כוסית נעימה. על הבמה בירכו מנכ”ל התיאטרון שמוליק יפרח, יו”ר אגודת הידידים עליזה מנור ויו”ר ההנהלה הציבורית הפרופ’ אייל שיינר.

רגע מרגש לפני שהמסך עלה הציעו לנו הילדות המקסימות שירה ונטע שמש, הנכדות של בני שופן ז”ל, מוותיקי הידידים של התיאטרון, שמאז מותו מעניקה אלמנתו יהודית שופן את הפרסים הכספיים למצטייני התיאטרון. השנה ניתן הפרס בין היתר למנהל הבמה הותיק איציק קריספין, המכונה “קריסי”, ושאין הצגה בלעדיו. אחרי ההצגה ירדו חברי אגודת הידידים למבואה לשתות ולאכול משהו ובמיוחד להחליף מילה עם חברים שלא ראו חודשים.

בין היתר ראינו שם את הד”ר אסתר לוצאטו, אתי ואברהם מימון מהתבלינים, אריה קליינמן, דיתה (מנהלת אגודת הידידים) ומשה קליימן, סימה ויעקב כחלון, אבלין וגבי נגר, כוכי ומאיר אלימלך, אליזבט ועדי אברהם בתיה וד”ר דן עטר ועוד רבים וטובים.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דיאגו מיטלברג

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן