news08.net/ads.txt

עין לא נותרה יבשה: שלום מיכאלשווילי בדק נוכחות בכיתה – בכיכר החטופים

המיצג לווה את תחילת צעדת זעקת משפחות החטופים שיצאה באותה שעה מכיכר החטופים לירושלים. המיזם הוא המשך המאבק המשותף לשחרור הילדים והתלמידים החטופים

הפורום לשחרור הילדים החטופים קיים היום (שלישי) בכיכר החטופים במוזיאון ת”א, את מיצג בדיקת הנוכחות בכיתה שבמסגרתו עמד השחקן שלום מיכאלשווילי מ”שלישיית מה קשור” שקרא ובדק נוכחות כיתתית בכיתה וקרא את שמותיהם של כל הילדים החטופים הנמצאים בעזה מול כיתה ריקה עם לוח, כיסאות ושולחנות.

המיצג לווה את תחילת צעדת זעקת משפחות החטופים שיצאה באותה שעה מכיכר החטופים לירושלים. המיזם הוא המשך המאבק המשותף לשחרור הילדים והתלמידים החטופים.

לפני שבועיים כתב מיכאלשווילי בחשבון האינסטגרם שלו: “לכו לחזק את משפחות החטופים, תזכירו גם להם שאנחנו ביחד איתם, שלא נשכח, שאנחנו מחכים וחבקו אותם בחום. בנימה אישית, גלי וזיוי כבר 19 יום בשבי חמאס דאעש, אין שעה שאני לא חושב עליכם, אני מחכה לכם ומתפלל שאתם בסדר”.

מאז – כבר סופרים ילדי השבי בחמאס כבר 39 ימים. נקווה לטוב.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תיירות, תרבות ופנאי לחצו כאן

צילום: נתן יעקובוביץ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן