news08.net/ads.txt

עירוני אשדוד: האם השחקן ה-12 יעשה את העבודה שוב?

העולה החדשה מכבי עירוני אשדוד סיפקה שבוע שעבר תצוגה, ולא במגרש, אלא מחוצה לה, עם 500 אוהדים שליוו את הקבוצה בצהוב ונתנו דחיפה אדירה שהוביל לניצחון 1:0 מרגליו של מאור זוהר.

רבות דובר על קהלה של עירוני אשדוד, שמאז הקמתה, דואגת להשאיר צופים רבים בפה פעור עם תצוגות ביציע שלא מביישות קבוצות בליגת העל.

עירוני, שעברה קיץ מטלטל בכל הקשור לתקציב הקבוצה, בהם הספונסר שעזב במפתיע ונוצר סימן שאלה גדול לגבי הרכש ועתיד המועדון. דבר שחולל בלבול גדול בקרב חברי העמותה ודאגה רבה סביב עתיד המועדון.

אך כעת, ההווה של הצהובים ורוד יותר. עם שחקנים כמו מאור זוהר, עמרי כהן, תומר בן חיים, עידן חג’ג’, עובדיה ועוד, אין ספק שהחבורה בצהוב מוכיחה שלא רק מחוץ למגרש הם שולטים, אלא ניתן לסמוך על החבורה בצהוב גם על המגרש. כאמור עירוני פתחה את העונה עם ניצחון בגביע מול כפר שלם, וניצחון חוץ מול הפועל אזור במגרשה הקשה.

חניכיו של שי מאור יארחו את ירמיהו חולון במוצא”ש הקרוב (20:30) למשחק מסקרן, כאשר ירמיהו נחשבת לקבוצה עיקשת בליגה א’, אך כמו שצויין, עירוני עם קהלה הביתי אמורה לצלוח משימה זו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן