news08.net/ads.txt

“עירוני אשדוד נותנת כבוד ליריבות שלה יתר על מידה”|טורו של אסף הדר

לאחר ארבעה מחזורים בליגה, וצפייה עמוקה במשחקי הקבוצה, אין לי ספק שעירוני אשדוד לא הגיעה לליגה א’ כפי שציפתה. עירוני נותנת יותר מדי כבוד ליריבות שלה ולא מנצלת את השחקן ה-12 שמלווה אותה כל משחק.

אמנם מוקדם להסיק מסקנות, אך בגדול עירוני של שי מאור בנפילה. ואני לא מדבר על התוצאות, אלה על יכולת הקבוצה אשר אינם מציגים את מה שציפו מתחילת העונה.

נכון לומר ששי מאור דאג לעדכן בכל ראיון שאין ציפייה רבה מהקבוצה עקב הרכש הדל שהקבוצה עשתה הקיץ. אך זה לא סותר את העובדה שלרשות המאמן עומדים שחקנים כגון: עידן חג’ג’, תומר בן חיים, עובדיה, מאור זוהר, שאינם ממצאים את חצי מיכולתם.

נוסיף על כך את הקהל הגדול שמלווה את הקבוצה. כ-400 אוהדים ליוו את הקבוצה באזור, לאחר מכן כ-800 אוהדים למשחק הבית נגד חולון, עידוד בלתי פוסק שנמשך גם כשהקבוצה נמצאת בפיגור, ראיה לכך היא במשחק נגד כפר שלם כאשר התוצאה הייתה 3:0 למארחים, אוהדי עירוני פצחו בשירה למרות היכולת הרעה ולא נתנו לרגע לשחקני עירוני הרגשה שהם נמצאים בפיגור. אך עדיין ניתן להבחין ביכולת והאדישות של שחקני עירוני כשמדובר בכל הקשור למעט האיומים לשער, לחץ על הכדור, ושליטה במרכז המגרש.

חניכיו של שי מאור  חייבים להבין שהם לא נופלים מרוב הקבוצות בליגה. איכות הקבוצה מתבססת בשלד היציב שלה מעונה שעברה, חדר הלבשה מגובש, ותנאים אופטימליים שאין להרבה קבוצות.

כעת הם יפגשו את אור יהודה למבחן נוסף. אור יהודה נחשבת לקבוצה מצויינת בייחוד בביתה. אך לאחר 2 הפסדים ותיקו, בעירוני יגיעו עם מטרה אחת- וזהו ניצחון, שירחיק אותה מהתחתית הבוערת ולתת לאוהדי הקבוצה להאמין שהשנה הם באמת יכולים להפתיע.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן