news08.net/ads.txt

ליגה א’ | באימון הבכורה של עירוני אשדוד: קריאות עידוד לרכש החדש של שעריים, ברוך דגו | כתבנו, אסף הדר, עם הפרטים והסרטונים

מכבי עירוני אשדוד קיימה אתמול (רביעי) את אימון הבכורה שלה במדים הכחולים-צהובים לעיני כ-250 אוהדים, שפתחו את האירוע החשוב בשירים א-לה חגיגות העלייה. אך גולת הכותרת הייתה כאשר מאות האוהדים פצחו בשירה לברוך דגו שעזב הקיץ לשעריים – שם לא שכחו לרגע מיהו הסמל האמיתי. ודגו? באותן הדקות קיים עם קבוצתו החדשה אימון לקראת העונה הכה מסקרנת של ליגה א’ – במדי השערוקים. מה שבטוח, יהיה שמח על הדשא.

העזיבה של ברוך דגו במהלך הקיץ הותירה טעם חמוץ וגרמה להמון ביקורות סביב העניין. לא בכדי, מאות מאוהדי עירוני פצחו בשירי הלל לכבוד השחקן, הניפו דגל עם פרצופו של דגו וסביר להניח שאם דגו היה נוכח באימון, דמעות רבות היו זולגות לו מהמראה המרגש.

וכמה מילים על האקסית של דגו, מכבי עירוני אשדוד, שרק השנה העפילה לליגה א’ , שם נראה שלא דמיינו שהקהל הצהוב ימשיך ללכת אחריה באש ובמים, קהל ססגוני, שלא מפסיק לרגע לשיר, לעודד, ולתת במה לכל שחקן.

מלבד זאת, מאמן אשדוד, שי מאור מקווה העונה להפתיע עם הסגל הקיים. מה שבטוח ששחקן מפתח כבר יש לו וזהו הקהל המדהים של המחנה הצהוב שידע לספק לו רגעי אושר וביטחון במשחקים הקשים שצפויים לאורך העונה.

כמו כן, עם פתיחת ליגה א’ נסקר את כל הקבוצות באזור חיוג 08 בהרחבה.

צילום: מוטי קדוש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן