news08.net/ads.txt

עיריית אופקים העניקה את אות יקיר העיר ל-14 זוכים

חדשות 08 | יקיר העיר הוענק על ידי ראש העירייה איציק דנינו

מוקירים את מי שתרמו ועשו למען העיר: בטקס מרשים, אשר נערך במעמד השר לביטחון פנים לשעבר, ח”כ אמיר אוחנה, חברי הכנסת שלום דנינו ואלמוג כהן, סגן נשיא ביהמ”ש המחוזי בבאר שבע, השופט אליהו ביתן, סמפכ”ל המשטרה, ניצב דוד ביתן, ויו”ר מרחב נגב בהסתדרות, נורברט בוקובזה, העניקה ביום שלישי עיריית אופקים את אות “יקיר/ת העיר” ל-12 אישים (נשים וגברים) וגופים – זאת במטרה להודות להם ולכבד את פועלם הייחודי והראוי לציון למען העיר ותושביה. באופן סמלי, נערך האירוע במלאת 75 שנה בדיוק להחלטת עצרת האו”ם על סיום המנדט הבריטי והקמת מדינת ישראל – בכ”ט בנובמבר 1947.  

רשימת הזוכים כללה בין היתר את יהלומה זכות – אשר פועלת בהתנדבות למען מגוון אוכלוסיות בעיר, ואף הקימה את קהילת חוסן; פולי ביליה, פעילה חברתית אשר מרבה לעשות למען תנועות כמו הצופים וכנפיים של שימי, החברה שנים בעמותת אחוזת נגב; ורות כהן, אשת חסד בקהילה החרדית, אשר יזמה והקימה את מרכז “פדלים” לילדים עם לקויות בריאותיות.

בנוסף, קיבלו את האות פאבל וולר, אשר כיהן מעל ל-16 שנים כיו”ר ארגון ניצולי השואה באופקים ומילא את יומם בפעילויות ובאירועי תרבות; ישראל רווח – אשר מהווה מען למשפחות אבלות, דואג לגמ”ח, פעיל בזק”א וקשוב לכל דורש; מוטי טהרני – מנהל סניף איחוד הצלה אופקים, אשר נותן לציבור מענה 24/7 באופקים ובסביבה למען הצלת חיי אדם; ויואב יפרח, מאמן ג’ודו אשר במשך שנים גידל דורות של ג’ודאים, ואף קירב נערים בשוליים שלא יפלו לסמים תוך ליווי והקשבה פרטניים.

כמו כן נכללו ברשימת הזוכים דוד שושן – תושב אופקים לשעבר, אשר מנהל כיום את מכון הרנטגן בבי”ח סורוקה, ודואג ומסייע לכל אחד מתושבי האזור ואופקים שמגיע לבי”ח; אילן סלע, אח שכול אשר התנדב להוביל כיו”ר את בית יד לבנים; יורי מרדכייב, יו”ר העדה הבוכרית, אשר הקים את בית הכנסת ‘אור מרדכי’ בשכונת שפירא ומכהן בו כגבאי; אליהו סויסה, איש של חסד התורם מזמנו וממרצו באופן קבוע למען הזולת, חבר בקבוצת מתנדבי ‘ידידים’; ויובל פרנקל ז”ל – לשעבר מנכ”ל חברת ‘עמיגור’ אשר קידם ושיפר במהלך שנות עבודתו תחומים רבים בעיר, והפעיל מגוון פעילויות קהילתיות, תרבותיות וחינוכיות בשכונות ובקהילות.

עוד קיבלו את האות: תנועת אור, אשר פועלת בעיר במשך כ-7 שנים בתחומי היזמות, ומביאה לפיתוח, שגשוג וצמיחה כלכלית וקהילתית של העיר, בין היתר בתחום האגרו-טק; וגרעין אפיקי אורות – אשר פועל לקידום פרויקטים בתחומי החינוך, החברה, הרווחה והקהילה, מפעיל תכניות חינוכיות בתוך בתי הספר והגנים לאורך השנה, ותומך באוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. את הערב חתם מופע מקפיץ (“הפארטייה”) של גיא זו-ארץ.

יקירי העיר נבחרו על פי החלטת ועדת יקירי העיר אופקים, אשר מנתה 12 חברים, והורכבה מחברי מועצת העיר, נציגי העירייה ונציגי ציבור. האות הוענק למי שמתגורר/ת (או התגורר/ה) באופקים במשך פרק זמן משמעותי, או לגוף אשר פועל בעיר פעולה משמעותית. המועמד לקבלת האות יכול היה להיות כל אחד או אחת, וכן תאגיד או כל גוף פרטי או ציבורי. כל אדם יכול היה להמליץ על כל מועמד שראה לנכון.

“אחת לתקופה של מספר שנים אנו רוצים להוקיר את מי שעשה למען העיר ותושביה”, אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. “מגיע לכל אותם תושבים או גופים שנוקיר את עשייתם. לשם כך אישרה מועצת העיר הקמת ועדה מיוחדת לבחירת יקירי העיר, אשר ייצגה היטב את המגוון הרחב של אוכלוסייתה הנהדרת של אופקים. אני מברך את יקירי העיר אופקים לשנת ,2022 ומודה לתושבים – שעזרו לנו לבחור את יקירי העיר”.

צילום: ליאור איפרגן – פוטו שוש

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן