news08.net/ads.txt

עיריית אילת ציינה הגעתם לגיל גבורות של 252 אזרחיות ואזרחים ותיקים

פעולה זו הינה חלק ממגוון מענים, שמעניקה העירייה באמצעות האגף לשירותים חברתיים למען אזרחי העיר הוותיקים

252 אזרחים ותיקים, תושבי ותושבות אילת, ילידי שנת 1943 הגיעו השנה לגיל 80 הוא גיל הגבורות.

מידי שנה חוגגת להם העירייה יום הולדת משותפת. אולם, השנה בצל המלחמה הם זכו ליום הולדת אישית עד הבית. בימים האחרונים פקדו מתנדבים את בתי התושבים החוגגים והעניקו להם מתנה ואיגרת ברכה. ראש העירייה – אלי לנקרי, שביקר חלק מהם, איחל לכל אחת ואחד מהם חיים בריאים, טובים ומאושרים עד 120.

זו השנה החמש עשרה, בה מציינת עיריית אילת יום הולדת 80 לתושבי העיר הוותיקים. בכל שנה זו ממש חגיגה אולם השנה, בדומה לתקופה הקורונה זכו החוגגים בשל המצב, לביקור אישי בביתם. כל אחת ואחד מהם קיבל מתנה שמיכה חמה, תיק רחצה עם מוצרי טואלטיקה, תיק צידנית ואיגרת ברכה. את המתנות ארזו מתנדבים מטעם מחלקת ההתנדבות בעירייה יחד עם סטודנטים מלגאי “עורף ברזל”. הם גם חילקו את השי לחוגגים יחד עם פקחי העירייה מרשות החניה וסיירת תיירות יחד עם עובדי מכס אילת שמתנדבים כל שנה.

האירוע המסורתי לחגיגת 80 לאזרחי העיר הוותיקים, מתקיים כאמור מידי שנה בחודש דצמבר, החודש בו חוגג העם היהודי את חג החנוכה ומציין את גבורות ישראל. בשנים הראשונות נערכה החגיגה במועדון חברתי לגיל הזהב, מתנ”ס קולייר, מתנ”ס יעלים, מתנ”ס שחמון, האגודה למען הקשיש, במתנ”ס בית רובין, ובמלון דן פנורמה. מידי שנה מארגנת את היוזמה מנהלת המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה – אמירה אדרי המנהלת גם את הבית לאזרחים ותיקים יחד עם רכזת המתנדבים רננה עמר.

פעולה זו הינה חלק ממגוון מענים, שמעניקה העירייה באמצעות האגף לשירותים חברתיים למען אזרחי העיר הוותיקים כולל מועדונים חברתיים במתנ”סים ובמרכז יום שמפעילה האגודה למען הקשיש, מגוון פעילויות חברתיות להפגת בדידות, שירותים סיעודיים כמו חיבור למוקדי מצוקה, חיישני נפילה, שירות “מים חיים”, תמיכה רגשית, מפגשים אישיים עם מתנדבים וסטודנטים, ליווי ותמיכה על ידי בנות שירות לאומי “והדרת” ועוד. בנוסף, פתחה העירייה בשנה שעברה את הבית לאזרחים ותיקים כחלק ממדיניות ראש העירייה, ששם את הנושא בעדיפות עליונה. הבית לאזרחים הסמוך לנעמ”ת, משמש מרכז מידע ושירותים לכלל האזרחים הוותיקים בעיר, ממיצוי זכויות והכוונה דרך מידע על פעילויות פנאי וחברה, ביניהם סדנאות, הרצאות, אירועי תרבות, יוזמות ותעסוקה, התנדבות ולימודים, טיולים, חוגים ובעיקר איך ליהנות מהחיים.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן