עיריית אשדוד בהודעה חריגה

העירייה מבהירה: “בתקופה רגישה כזו של מלחמה, מדובר בשגיאה חמורה של אחד המנהלים”

עיריית אשדוד מתייחסת לפני זמן קצר (שלישי) לסוגיית הפועלים הערבים שזרעה בהלה בקרב התושבים.

כך נכתב: “בשעות האחרונות פורסמו ברשתות החברתיות מסרים מתושבים מבוהלים בשל נוכחות פועלים ערבים במרחב הציבורי. זאת לצד ניצול ציני של גורמים שונים הפועלים ממניעים לא טהורים ובאופן חמור, דווקא בעת הזו, כדי לערער את תחושת הביטחון של התושבים. העיריה מבקשת להבהיר שאכן הייתה נוכחות של פועלי גינון שהובאו על ידי קבלן העובד בשירות העיריה לפרק את הסככות בגנים הציבוריים לקראת החורף.

“בתקופה רגישה כזו של מלחמה, מדובר בשגיאה חמורה של אחד המנהלים. אך מרגע שהנושא הובא לידיעת ראש העיר, ננקטו מיד פעולות נגד הקבלן ועבודתו הופסקה. אנו מודעים לחששות ורגישים למה שאתם מעלים בפנינו, אך היו סמוכים ובטוחים שהנושא טופל עד תום, ואנו ממשיכים לעשות את כל הנדרש כדי לשמור על בטחונם ושלומם של התושבים, וגם על תחושת הביטחון שלהם. אנו מודים לכם על העירנות. נמשיך להיות חזקים ומאוחדים, נעבור בשלום את התקופה הזו, ובע״ה ננצח.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן