עיריית אשדוד: הופעלה פקודת לג בעומר

יחידות עירוניות רבות, ביטחון עירוני, פיקוח עירוני, מנהל תפעול, מוקד רואה, מוקד עירוני בשיתוף כבאות והצלה – כולם כבר בשטח ומסייעים בשמירה על הכללים והסדר הציבורי למען ביטחון המבלים

יחידות עירוניות רבות, ביטחון עירוני, פיקוח עירוני, מנהל תפעול, מוקד רואה, מוקד עירוני בשיתוף כבאות והצלה – כולם כבר בשטח ומסייעים בשמירה על הכללים והסדר הציבורי למען ביטחון המבלים.

במסגרת השמירה על הסדר והאכיפה לקראת ל”ג בעומר שיחול הערב (שבת) מסיירים העובדים משעות הערב במקומות שבהם אושרו ההדלקות. מצודים במגפונים ואפודים זוהרים מפקחים על שמירת הכללים.

“הוראת השעה היא לשמור על ביטחון המבלים, לאכוף מדורות גבוהות או כאלה הנמצאות סמוך למקומות רגישים ולסייע לתושבים בבילוי בטוח”, ציינו מובילי מטה ל”ג בעומר, מנהל אגף הביטחון אריה איטח וראש מנהל תפעול שלמה רוטנברג. ישיבת מטה התקיימה במעמד איטח ורוטנברג, ובהשתתפות ראשי מנהלות, ביטחון עירוני, שיטור עירוני, פיקוח עירוני, המוקד העירוני ופיקוח עירוני. בישיבה צוין שיתוף הפעולה של הציבור בכל הקשור להדלקת מדורות נמוכות, והצפי לשמירה על המגמה.

הוקם מוקד אחוד – כב״ה-עיריית אשדוד
אירועי החגיגה יתוכללו למוקד אחוד של העירייה וכב”ה, ובמוקד העירוני יוצבו תצפיתנים אל מול המצלמות וגם לוחם אש שיידע להכווין את הכוחות במידת הצורך ובשעת חירום.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן