מבזקים
כביש 35: רכב התהפך בתאונה קשה סמוך לברכיה, שני פצועים חולצו במצב בינוני פרסום ראשון: כתב אישום חמור נגד נהג מונית מאשקלון שביצע מעשים מגונים בנוסעת בינה מלאכותית בקלפי: מכפיל כוח אסטרטגי או סכנה לאמון הציבור? אבריאל בן דור בטור מיוחד מחווה מרגשת ומצמררת: נשקו האישי של רנ"ג איתמר אלוס ז"ל מאופקים הוענק לבני משפחתו סכנה לבריאות הציבור: משרד הבריאות מזהיר מפני שמן זית מזויף באמצע הרחוב, לאור יום: ירי באשדוד; בן 23 הובהל לבית החולים "תעשי פול גז": ילדה בת 14 מאור יהודה לקחה את הרכב של אמא שלה ויצאה לסיבוב מסוכן עם החברים נהגים, שימו לב: חסימה ושינוי זמני בהסדרי התנועה הלילה בכביש 200 אחרי 35 שנה: מהפכת הענק בהיכל התרבות של אור יהודה יוצאת לדרך המשטרה סגרה בבת אחת שישה בתי עסק בנגב מחשש שיהפכו למטרות ירי דירה בהנחה: אלפי משפחות מתחרות על דירה בכפר סבא, יהוד, מזכרת בתיה ואילת בת ים: בני נוער ממשפחות מילואים וכוחות הביטחון פתחו את הקיץ על הגלים אחרי יותר מ – 30 שנות יריבות: הבבא ברוך הגיע להילולה של משפחת איפרגן בנתיבות בירה, רוק וחגיגות 30: פסטיבל הבירה של מודיעין חוזר עם הג'ירפות ומרסדס בנד קריית גת בקזחסטן: העיר מציגה את עצמה לעולים פוטנציאליים ביריד עלייה ראשון מזה 11 שנים בבאר שבע מצאו דרך חדשה להילחם באלימות ברשת: הילדים עצמם הפכו לשומרי הסף של הוואטסאפ ראש העין הוכרה כיישוב זכאי לרישיון נשק אישי מבצע הצלה במעמקי אילת: אלמוג ענק במשקל 80 ק"ג הועבר למקום מבטחים קריית עקרון נערכת לקיץ: שולחנות עגולים למניעת אלימות בקרב בני נוער גבעתיים פותחת עגלת קפה שישית: המחירים הוגבלו, גם טבעונים ורגישים לגלוטן בפנים

עיריית אשדוד זכתה במענק של 775,000 ש״ח ממשרד האנרגיה והתשתיות

ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי: המענק שקיבלנו ממשרד האנרגיה והתשתיות יאפשר לנו לפתח עוד יותר את תחום האנרגיה בעיר, ולקדם פרויקטים רבים לטובת התושבים. אני מודה לשר האנרגיה על העשייה למען תושבי העיר״.

המענק מיועד לטובת פרויקטים של התייעלות באנרגיה, מתקני אגירה, הגברת הביטחון האנרגטי ועוד. פרויקטים אלו יאפשרו לתושבי העיר לצרוך חשמל בשעות חרום, ויחסכו בהוצאות האנרגיה עבור העירייה והתושבים.

שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן: "המענק יסייע לעיריית אשדוד לחסוך בהוצאות האנרגיה וכך להשקיע יותר ברווחת התושבים, לייצר אנרגיה שאינה מזהמת לטובת בריאות תושבי העיר, לצרוך אנרגיה בשעות חירום ועוד. יחד עם ראש העיר יחיאל לסרי, נמשיך לפעול למען תושבי אשדוד״.

ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי: המענק שקיבלנו ממשרד האנרגיה והתשתיות יאפשר לנו לפתח עוד יותר את תחום האנרגיה בעיר, ולקדם פרויקטים רבים לטובת התושבים. אני מודה לשר האנרגיה על העשייה למען תושבי העיר״.

חטיבת אנרגיה מקיימת במשרד האנרגיה והתשתיות ממשיכה בהרחבת הפעילות למעבר לאנרגיה מקיימת ברשויות המקומיות ואישרה מענק בסך של 775,000 ש״ח לעיריית אשדוד. התמיכה תינתן עבור פרויקטים בתחום ההתייעלות באנרגיה כגון החלפת מערכות מיזוג ותאורה ישנות ובזבזניות במערכות יעילות וחסכניות ומערכות ניהול אנרגיה חכמות. בתחום האנרגיה המתחדשת ניתנו מענקים להתקנת הצללות סולאריות שיספקו צל במגרשי ספורט וייצרו חשמל נקי וכן עבור מתקני אגירת אנרגיה לשמירה על רציפות תפקודית של מבני ציבור. כמו כן, תינתן תמיכה לפרויקטים חדשניים כגון, מרכזי יישום שיסייעו וילוו תושבים ובעלי עסקים ברשויות המקומיות בתהליך התקנת מערכות סולאריות על גגות המבנים.

כתוצאה ממענק זה יושקו פרויקטים אשר יובילו לחיסכון משמעותי באנרגיה, ולהוספת הספק מותקן של אנרגיה מתחדשת ומתקני אגירה.

פרויקטים אלו ייאפשרו לתושבי העיר להמשיך ולצרוך אנרגיה גם בשעות חירום, תוך ייצור אנרגיה שאינה מזהמת לטובת בריאותם. בנוסף, הפרויקטים יחסכו בהוצאות האנרגיה עבור התושבים ועבור העירייה, כך שהעירייה תוכל להשקיע יותר ברווחת התושבים.

◼️ הצטרפו לחדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: דוברות משרד האנרגיה

להצטרפות לקבוצה בוואצפ של אשדוד

לחצו כאן
דילוג לתוכן