news08.net/ads.txt

עיריית יבנה למשרד להגנת הסביבה: “אינכם פועלים כנדרש, לא נשלים עם אוזלת היד”

הגנת הסביבה היא גם הגנה על התושבים-הם חלק מהסביבה מ”מ ראש עיריית יבנה חיים מיסנג קיים שיחה קשה ע ראשי המשרד להגנת הסביבה ותבע מהם לחדול מהסחבת בעינין מציאת המקור למפגע הריחות הרעים בדרום העיר מהם סובלים מזה תקופה ארוכה תושבי השכונות נאור שמיר ומאות רובין.

מ”מ ראש עיריית יבנה, חיים מסינג, העביר באמצעות מנכ”לית המשרד להגנת הסביבה מסר חד-משמעי לשרה לאיכות הסביבה, תמר זנדברג, כי אגפי משרדה אינם פועלים במהירות ובאחריות הנדרשת בכדי לסייע במציאת המקורות האחראים למפגע הריח הקשה ממנו סובלים תושבי העיר.

לאחר שבסוף השבוע הודיעו גורמים במשרד כי ייתכן ונמצאו באיזור התעשייה הצפוני של העיר אשדוד המפעלים החשודים כמזהמים, התברר כי תהליך אישרור ממצאי הבדיקות שנעשו בחודשים האחרונים ייארך עוד זמן רב, וסופו אינו נצפה.”עם כל הכבוד לכך שהתהליך הטכנולוגי-מדעי לאישוש הממצאים הוא מורכב ודורש אורך-רוח וסבלנות – מבחינתנו הסאה הוגדשה כבר מזמן”, ציין מסינג, והוסיף: “גם בתהליך הבדיקה של המשרד למעשה עיריית יבנה היא שפעלה באינטנסיביות ואף מימנה את מרביתו באמצעות רכישה יקרה מאֹד של ארבעה מכשירי ניטור ייעודיים למשימת איסוף וניתוח הממצאים. ורק כדי לסבר את האוזן – ברשות המשרד לאיכות הסביבה שני מכשירים מסוג זה בלבד. ללא התערבות העירייה והקדשת המשאבים הנדרשים, תרומת המשרד להגנת הסביבה הייתה אפילו עוד פחות ניכרת”.

מסינג הבהיר למנכ”ל משרדה של זנדברג ולראשי המשרד כי מראית העין לכל הפחות היא שלמשרד להגנת הסביבה לא בוער לפתור משבר כה חמור, ואם כי ייתכן שהשרה בוחרת להציב על סדר יומה נושאים אחרים, חשובים ככל שיהיו – כאן נדרשת פעולה אמיצה והחלטית, כדי לגאול אלפי תושבים מסיוט תכוף הפוקד את יומם ופוגע קשות באיכות חייהם. “הגנת הסביבה לטעמי היא הגנה גם על התושבים, התושבים הם חלק מהסביבה למיטב ידיעתי”, אמר.מסינג תובע מראשי המשרד תשובות יעילות וברורות בתוך שבועיים ימים, עד לאחר יום הכיפורים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן