עיריית יבנה מקדמת ומטפחת את ספורטאי העתיד

העיר יבנה זכתה לארח השבוע את פעילות מעגלי איתור והכוונה המופעלת בשיתוף עם התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל. מעגלי האיתור מתקיימים במגוון תחומי ספורט, ועיריית יבנה בחרה להתמקד באתלטיקה, כדורסל וכדורגל.

במסגרת הפעילות השבוע, כ-1,400 תלמידות ותלמידי כיתות ד’ הגיעו לאולם רלף קליין בעיר, ועברו מבחני זריזות, אתלטיקה, מהירות ועוד. כל זאת במטרה לקדם תלמידים/ות בספורט, ללמד ולהטמיע הרגלי אורח חיים בריא, ולאתר את אלו להם כשרון ייחודי בתחומי האתלטיקה, כדורסל וכדורגל.

מעגלי איתור והכוונה של התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל מיועדים לתלמידים בגיל יסודי, ומייצרים הזדמנות שווה לכלל התלמידות והתלמידים למצוא את הפוטנציאל הספורטיבי שלהם, תוך עידוד לשמירת אורך חיים פעיל ובריא ומתוך רצון לפתח לכוון ולהפנות לפעילויות הספורט המובילות בעיר.

כאמור, בתחילת השבוע הגיעו תלמידי ותלמידות כיתות ד’ בעיר, להפניניג ספורט שכלל תחנות ממגוון ענפים, דרכם ניתן לבחון בקרב התלמידים/ות מספר יכולות בניהם קואורדינציה, זריזות, מהירות, יכולת טיפול בכדור ועוד. מאתרים חיצוניים מאיגודי הספורט השונים היו אלו אשר צפו בפעילות וזיהו את התלמידים/ות בעלי כשרון ייחודי ופוטנציאל. כל ילד וילדה זכו לפעילות ספורטיבית של כשעה, כאשר בתום הפעילות ישלחו להורי התלמידים מכתבים בהם תודגש חשיבות הפעילות הגופנית ואורח חיים בריא. התלמידים/ות אותם זיהו הבוחנים כבעלי פוטנציאל לתחום ספורט מסווים יוסיפו המלצה במכתב אשר ישלח להוריהם.

ראש עיריית יבנה, רועי גבאי, ביקר במוקדי הפעילות, השתתף בתחנות עם הילדים ואמר כי “הפעילות שאנו מקיימים נועדה למאתר את הילדים שיהפכו בשנים הבאות לספורטאים של המדינה. אנחנו נפעל לעודד את כל ילדי העיר והמשפחות להצטרף לפעילות ספורטיבית, עממית ותחרותית, כי הספורט תורם לבריאות ומוביל לחברה טובה יותר. תודתי למנהל מחלקת הספורט, שאול דוד, לאגף החינוך, למורות ולמורים לחינוך גופני ולכל מי שתורם למאמץ”.

יורם כהן, מנהל מקצועי ומנהל היחידה לטיפוח ספורטאים צעירים מצטיינים בהתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל: “בזכות פעילות מעגלי איתור והכוונה אנו בהתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל מאפשרים לכלל התלמידות והתלמידים לחוות פעילות מהנה אשר תסייע לכוונם/ן לפעילות גופנית המתאימה להם/ן, כל זאת מתוך מטרה לצרוך פעילות גופנית כחלק מאורח חיים פעיל ובריא. בנוסף, באמצעות פעילות זו אנו יכולים לסייע לעיריות ולבתי הספר ברחבי הארץ, בסיוע של מומחים/ות מענפי ספורט שונים שנבחרו על ידי הרשות, לכוון ולהמליץ  לתלמידים/ות לבחור בפעילות המתאימה להם/ן יותר, אותה יש לטפח בהמשך הדרך. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לעיריית יבנה, על שיתוף פעולה פורה”.

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן