עיריית יבנה מתנגדת להרחבת אזור התעשייה הצפוני אשדוד

גבאי: “אין בכוונתנו לאפשר קידומה של תכנית בשעה שקיימים מתקנים מזהמים שאינם מטופלים בדרך המצופה”

היום (שני) צפוי להתקיים דיון לקראת הפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אשדוד בנושא הרחבת אזור התעשייה הצפוני אשדוד. בדיון ישתתף מהנדס עיריית יבנה, קובי נעים, אשר יציג בפני הוועדה את עמדת העירייה והתנגדות התושבים למהלך אשר עלול להביא לפגיעה באיכות חיי התושבים.

ראש העיר, רועי גבאי פנה במכתב מפורט ליו”ר הוועדה, עודד פלוס (מצ”ב) בדרישה למנוע את קידום התכנית במתכונתה הנוכחית ולהתיר אך ורק הקמה של מרכזים לוגיסטיים או אחסנה בשטח התכנית ללא כל אפשרות להקמת מפעלי תעשיה, בתי מלאכה, משחטות וכל שימוש שיהווה מטרד לתושבי יבנה. כמו כן דורש ראש העיר למנוע הקמת מתקנים או מפעלים אשר ישמשו את המפעלים המזהמים הקיימים כיום באזור התעשייה של אשדוד ותובע הקמת ‘שולחן עגול’ בין כלל הגורמים המקצועיים (עיריית יבנה, עיריית אשדוד, ועדה מחוזית מרכז/דרום, איגודי ערים, המשרד להגנת הסביבה).

לדברי גבאי, “אין בכוונתנו לאפשר קידומה של תכנית בשעה שקיימים מתקנים מזהמים שאינם מטופלים בדרך המצופה. בוועדה המחוזית חברים נציגי כלל גורמי הממשלה המכירים היטב את המפגעים ולא ייתכן שעל אף המציאות הבלתי נסבלת עימה מתמודדים תושבי יבנה התכנית תקודם ללא פתרון רוחבי של כלל הגורמים. אני משוכנע שכלל הגורמים יתנגדו ככל שדרישתנו לא תענה. אני מצפה מיו”ר הוועדה המחוזית לפעול ולסייע בנושא ולראות את טובת הציבור באופן שלא יפגע ויסכן תושבים אחרים”.

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן