news08.net/ads.txt

עיריית יבנה נערכת לקראת פתיחת הלימודים: “המערכת שקדה והתאימה עצמה למציאות המשתנה”

שנת הלימודים תשפ”א תפתח ב-1 בספטמבר כאשר מערך החינוך של יבנה מנוהל ופועל על-ידי צוותים נושאי שליחות וחדורי רצון ומסירות לעשות למען חינוך והכשרת דור העתיד. צבי גוב-ארי ציין כי: “האתגר שבלימודים המלווים במגבלות הקורונה אינו פשוט, על-כן המערכת שקדה והתאימה עצמה למציאות המשתנה. היעד הוא לימוד החומר במלואו והקפדה כי לא נחסיר”.
בעיריית יבנה נקטו במספר צעדים:
בוצע רה-ארגון כולל באמצעים ובמבנים, דבר אשר מאפשר לכיתות ה’-ו’ ללמוד 3 ימים בבית הספר ויתר הימים בלמידה מקוונת.
מבני בתי הספר מוכנים: נחנכים 9 גני ילדים חדשים ובית ספר יסודי. מספר התלמידים צמח השנה ב- 8.9% (1,131 תלמידים חדשים) – גידול שאין לו אח ורע באף עיר אחרת. גויסו עוזרי הוראה, כיתות הלימוד תוקשבו, צוותי ההוראה הוכשרו ללימוד מרחוק, חדרי המורים הוכנו לאתגר המיוחד של שנה זו. עדכון חשוב שהתקבל היום ממשרד הבריאות יאפשר להורי ילדי גן וכיתות א’ ללוות את ילדיהם לתוך הגן/כיתה. כמובן שאין שנת הלימודים מתרחשת רק בין כותלי בתי הספר, קיים גם המרכיב של החינוך המשלים הנעשה ע”י הרשת העירונית למרכזים קהילתיים: תוכניות מחלקת הנוער כוללת חוגים ופעילויות מגוונות לרבות פעילות של תנועת הנוער. כאן תוכלו להירשם ולהתרשם. המרכזים הקהילתיים משלימים בימים אלה את הרישום לחוגים המאוד מגוונים. כאן תוכלו להירשם ולהתרשם.
צבי גוב ארי: “תודתי נתונה למנהלת אגף החינוך, למנהלי ולמנהלות בתי הספר, למורים ולמורות, לגננות ולסייעות, לחברי הנהגות ההורים, לאגף שפ”ע על אנשיו אשר עסקו בשיפוץ בתי הספר והגנים, לאגף ההנדסה על בינוי מוסדות החינוך החדשים ולכל מי שהיטה כתף וסייע.בקשתי מההורים על רקע מורכבות התקופה, גלו קורטוב של סבלנות, נעמוד לרשותכם בכל עת! תקוותי כי יחדיו נצליח להעניק לילדינו את הנדרש למען עתידם ועתיד העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן