news08.net/ads.txt

עיריית לוד בשיתוף זק”א השיקו גמ”ח ציוד לאבלים בימי ה”שבעה”

שלא נזדקק: עיריית לוד החלה בשיתוף ארגון זק”א, בשירות לציבור התושבים: השאלת ציוד למשפחות אבלים בעת ה”שבעה”.השירות בא להקל על משפחות אשר ביתן קטן מלהכיל את ציבור המנחמים. את היוזמה הוביל סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות, גיל חדד, ובסיוע ראש העיר עו”ד יאיר רביבו.

בגמ”ח יוכלו לקבל תושבי לוד סוכות אבלים, כיסאות וספסלים, שולחנות וסידורים ועוד למשך כל ימי השבעה בחינם. תושב שיבקש שינוע והובלה של הפריטים או הקמת הסוכה ישתתף בעלות סמלית של 500 ₪. כתובת הגמ”ח: שדרות שוורץ 10, לוד.

“בתום מאמצים כבירים הצלחנו ב”ה לפתוח גמ”ח שיסייע לכל תושב שיבקש לקבל את השירות בעת צרה שלא נדע”, אמר חדד והודה לראש העיר עו”ד יאיר רביבו, על הסיוע בהוצאת הפרויקט לאור, שיסייע למשפחות אבלים בלוד. “יש במתן השירות משום ניחומים והקלה” אמר ראש העיר והוסיף: “שלא תדעו צער ורק בשמחות בע”ה”.

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן