עיריית לוד הוקירה תודה למתנדבי ארגוני ההצלה

במהלך האירוע המרגש חולקו תעודות הוקרה והערכה למתנדבים, על עבודת הקודש שלהם לאורך כל השנה ובמיוחד בימים טרופים אלו.

ערב הוקרה מרגש נערך בלוד למתנדבי ארגוני ההצלה שפועלים ללא הפסקה מאז ה-7 באוקטובר ומסייעים לעם ישראל בעת צרה. הערב המושקע, אותו יזם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות – גיל חדד, היה בסימן אחדות של כלל הארגונים ולווה בארוחת ערב בשרית עם ‘על האש’ בשפע רב.

במהלך האירוע המרגש חולקו תעודות הוקרה והערכה למתנדבים, על עבודת הקודש שלהם לאורך כל השנה ובמיוחד בימים טרופים אלו. האירוע התקיים במעמד ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו אשר נשא דברים בהם ציין והעלה על נס את עבודתם החשובה והקדושה של המתנדבים תושבי לוד.

את האירוע כיבדו בנוכחותם גם מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון – יוסי הרוש, מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, מפקד יקל”ר פיקוד העורף בעיריית לוד – סא”ל (במיל’) ד”ר מיקי וינקלר, מנהלת אגף ההון האנושי – סנדרה כהן ומנהלת אגף קהילה ושירות לתושב – אפרת אברהם.

בין המשתתפים היו עשרות המתנדבים היקרים תושבי לוד, התורמים מזמנם הפרטי למען הזולת בארגונים – מד”א, איחוד הצלה, זק”א, 360 וידידים. הנהלת העירייה והמתנדבים איחלו שימשיכו המלאה את הפעילות הענפה וכן קידום ושיתוף הפעולה למען הציבור.

סגן ראש העיר, גיל חדד, שיזם את האירוע, הודה לצוות לשכתו: שירלי בן אנו, יפית שחר וקארין דניאלס – על הפקת הערב המאחד והמושקע.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן