עיריית נס ציונה פתחה את המקלטים

פתיחת המקלטים-למשנה זהירות; צוות החירום הרשותי מעודכן כל העת בהתפתחויות, ככל שיהיו וערוך לכל מצב

עיריית נס ציונה: בהתאם להנחיות פיקוד העורף, נכון לשעה זו בנס ציונה מצב שגרה.

למשנה זהירות, הנחה ראש העיר לפתוח את המקלטים הציבוריים. צוות החירום הרשותי מעודכן כל העת בהתפתחויות, ככל שיהיו וערוך לכל מצב.

בכל נושא, מוקד 106 זמין עבורכם 24/7

בעקבות האירועים הבטחוניים לרבות המתקפה על ישראל במהלך החג, עיריית יבנה פרסמה הודעה חריגה.

כפי שפורסם בחדשות 08, פסח כזה לא זכור לתושבי ישראל מזה זמן רב. החגיגות בבתים הופרו באמצעות אזעקות בדרום ובצפון שנשמעו היטב. ברור לכל: ישראל תחת מתקפה.

במהלך ערב ליל הסדר נורו מספר רקטות לעבר ישובי אשכול. לקראת השעה שש בבוקר נורו שבעה טילי קרקע אוויר לעוטף ולעבר ישובי הנגב – לא היו נפגעים בגוף.

את חגיגות החג בצפון הארץ קטע מטח רקטות כבד, כשלושים רקטות שנורו לעבר ישובים שונים בצפון. התושבים הונחו להישאר בסמוך למרחבים מוגנים.

לפי דובר צה”ל, בהמשך לדיווחים על הפעלת התרעות במרחב הגליל המערבי, לאחר תחקיר ראשוני זוהו 34 שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל. 25 מהשיגורים יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית, חמישה שיגורים נפלו בשטח ישראל, באשר לארבעה שיגורים נוספים, מידע על מיקומם נמצא בבדיקה.

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן