news08.net/ads.txt

עיריית רחובות החלה בהקמת בוסתן פירות ייחודי בשכונת מקוב | צפו בתמונות

עיריית רחובות החלה בהקמה ובעבודות פיתוח של בוסתן פירות ייחודי לרווחת תושבי העיר.

הבוסתן יוקם בשצ”פ מקוב (שטח ציבורי פתוח המיועד לשימוש הציבור), בצמוד למתחם מגרשי הטניס במקום והוא עתיד להיפתח בחודשים הקרובים

הקמת הבוסתן מתבססת על הצעה לסדר בנושא אותה הגישו סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’, וחבר המועצה גיא צור, בתמיכת ראש העיר רחמים מלול, והיא התקבלה פה אחד בתמיכת כל חברות וחברי מועצת העיר. העבודות להקמת הבוסתן כבר החלו ובמסגרתן יוכשר שביל הליכה מכורכר לטובת העוברים והשבים, יינטעו עשרות סוגי עצי פרי בדגש על פרי ארץ ישראלי כאשר התנובה העתידית מהבוסתן תהיה לטובת תושבי העיר, שיוכלו להגיע לבוסתן, לקטוף את הפירות וליהנות מהם.

בנוסף לביקורים חופשים של תושבי העיר במקום, יתקיימו בבוסתן פעילויות חינוכיות, חברתיות וסביבתיות לקהל הרחב ולילדי מערכת החינוך. בסיורים התלמידים ילמדו על חשיבות השמירה על הטבע והנוף, ויועברו מסרים המחזקים את ערכי הקהילה והמשפחה לצד הקשר ההיסטורי של העיר רחובות לפרי ההדר “כעיר הפרדסים”.

רחמים מלול, ראש העיר: “אנחנו ממשיכים לחדש, ליזום ולהקים פרויקטים לטובת התושבים בכל רחבי העיר. אנו קשובים לבקשות התושבים ומקימים עבורם ריאה ירוקה מיוחדת במינה, בה יוכלו לטייל, ליהנות ולבלות עם כל המשפחה”.

יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: “פיתוח שצ”פ מקוב עמד הרבה מאוד שנים על הפרק. לשמחתי אנו סוף סוף מוציאים את התוכנית לפעול ומקימים ריאה ירוקה שתשרת את תושבי העיר והשכונה. השטח כולו הוצף לאורך השנים בפסולת בניין וכעת אנו מנקים את כל האזור ומטפחים אותו בדיוק כפי שאנו עושים באזורים רבים אחרים בעיר”.

גיא צור, חבר מועצת העיר: הבוסתן העירוני החדש, מהווה סמל להתחדשות, לפיתוח, ולדאגה לערכי הטבע בתכנון העירוני שכה חשובים לנו. הזכות של התושבים ושלנו להנות מהפירות המתוקים שיוצעו מעצי הבוסתן מרגשת ומתוקה כמו טעמם. תודתי נתונה לראש העיר, רחמים מלול, לחברי סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ ולצוותים המקצועיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן