עיריית רחובות העניקה מלגות בסך 200,000 שקלים לסטודנטים שסייעו לילדים עם צרכים מיוחדים

מלגות לילד המיוחד

במיזם משותף של סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל לבין עמותת ‘יד לילד המיוחד’ ומפעל הפיס חילקה עיריית רחובות 
מלגות בסכום של 200,000 שקלים לסטודנטים תושבי רחובות. בטקס חגיגי שנערך בלשכת ראש העיר הוענקו המלגות ל-20 סטודנטים עבור פעילותם עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

נציגים ממרכז הצעירים ‘עתידים’, בשיתוף נציגי עמותת ‘יד לילד המיוחד’ ובית הספר “עידוד, הובילו את התכנית ונקבעה ועדה מיוחדת לבחירת הסטודנטים שישתתפו בתכנית – שכללה נציגים של העמותה, מרכז ‘עתידים’ ונציגות מהעירייה. הסטודנטים הגישו מועמדות, רואיינו ונבחנה התאמתם לתכנית, על מנת לאפשר שיבוץ מיטבי שלהם במשפחה המיוחדת המתאימה.

במסגרת התכנית הייחודית, הסטודנטים חונכים ילדה או ילד עם צרכים מיוחדים בפעילות שבועית קבועה כאשר הפעילות נמשכת כשעתיים וחצי בשבוע, במהלכה הילד מבלה עם החונך האישי ובכך זוכים ההורים לזמן איכות.

ראש העיר, רחמים מלול. (צילום יוד צילומים, יהודה בן יטח)

ראש העיר, רחמים מלול, אמר בטקס הענקת המלגות, כי: “אני שמח מאד על האפשרות שניתנה לנו להעניק מלגות ראויות שכאלה. הסטודנטים אמנם מקבלים מלגה, אך נותנים הרבה יותר ממה שאתם מקבלים. לחנוך ילד מיוחד אינו דבר של מה בכך, ואני מודה לכם מאד על פועלכם. מרגש אותי לראות את חברה ישראלית בריאה ובעלת ערכים טובים כל כך”.

סגן ראש העיר עו”ד מתן דיל: “אחרי ששמעתי את דבריהם של הסטודנטים ושל ההורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים שלקחו חלק בפרויקט, הבנתי עד כמה התכנית הזו חשובה לכל המעורבים בה. לאור זאת, החלטנו להגדיל את התקציב ולאפשר ליותר סטודנטים וליותר משפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים ליהנות מהפעילות המבורכת ומהמלגה”.

“שמחים להיות גורם שמאפשר את החיבור בין תרומה לקהילה לבין סיוע כלכלי לסטודנטים”. דיל

“למעשה, הגדלנו את מספר מקבלי המלגות בכ-100 אחוזים”, הוסיף דיל,”העזרה של הסטודנטים לילדים עם צרכים מיוחדים היא מאוד משמעותית ואנו שמחים להיות גורם שמאפשר את החיבור הזה בין תרומה לקהילה לבין סיוע כלכלי לסטודנטים תושבי העיר. אנו עדים לקשר חזק ואמיץ שנוצר בין הילדים לסטודנטים ואנו מברכים על כך ונמשיך את העשייה גם בשנה הבאה”.

סמנכ”לית עמותת ‘יד לילד המיוחד’, טלי חיים אבירז הוסיפה כי “יחד אנו מסייעים, מעצימים ומחזקים את המשפחות. אנו מאמינים כי כשנולד ילד מיוחד, נולדת משפחה מיוחדת, ואנו כאן להקל על המשפחות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן