news08.net/ads.txt

עיריית רחובות הרסה היום את מתחמי השוק הישן

עיריית רחובות החלה היום (שני) בהריסת השוק העירוני ובתוך כך מאיצה את העבודות לקראת פתיחת השוק  החדש.

בימים האחרונים מבצעת עיריית רחובות, באמצעות הל”ר – החברה לפיתוח רחובות – עבודות התאמה של מבנה השוק החדש לקראת פתיחתו. בחודשים האחרונים פועלים בעירייה ליישם את החלטות הוועדה הציבורית, ולהכין את המבנה כולל הוספת שירותים חדשים, התאמות של הדוכנים לבקשות הסוחרים, פתיחת פתחים חדשים לכיוון רחוב לבקוביץ ועוד.

במקביל להליכי התאמה אלה, פתחה עיריית רחובות בימים האחרונים במרתון פגישות של הסוחרים עם סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’, המחלקה המשפטית ומחלקת נכסים, לצורך החתמה על הסכם מעבר לשוק החדש.
בשבועות הקרובים צפויות עבודות ההכנה לעלות הילוך והכל במטרה להשלים את הליך המעבר של סוחרי השוק מהר ככל האפשר, מהשוק הישן למיקומו החדש. עם סיום ביצוע ההתאמות בשוק החדש ואכלוסו- ייהרס השוק הישן ובמקומו יוקם חניון ציבורי זמני לטובת באי המקום, עד להתחלת הבנייה של שלב ב’ במתחם.

חברי הוועדה שהובילו את ההליך מול וועד הסוחרים הינם: סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ׳, חברי המועצה אבי קינד ואמיתי כהן, רמי מדהלה, מנהל אגף שכונות ומנהל השוק העירוני וליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה ושילוט, פיקוח ושיטור עירוני.

רחמים מלול, ראש העיר: “אני מלווה מקרוב כל שלב ושלב במעבר לשוק החדש. אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי להכין את השוק לפתיחה , הכל בהתאם להבנות שנחתמו עם וועד סוחרי השוק. תושבי העיר והסוחרים מצפים לשוק החדש- ואנו פועלים כדי שזה יקרה בהקדם. הנחתי את כל הגורמים להאיץ את התהליך, ולנצל את התקופה הזו כדי לסיים את העבודות מהר ככל שניתן. זה הזמן שלנו להכין את השוק לפתיחה, בכדי שעם החזרה לשגרה – יוכלו תושבי העיר להנות משוק חדש, נוח ויפה”.

יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: “בחודשים האחרונים השקענו שעות עבודה רבות בהסדרת נושא השוק לטובת תושבי העיר והסוחרים. לשמחתי אנחנו נמצאים בישורת האחרונה וסוף סוף מתחילים לראות את השינויים בשטח. ראש העיר הציב לנו משימה מורכבת ולא פשוטה אך בזכות שיתוף הפעולה עם וועד הסוחרים, עורכת דינם הגב’ עליזה לוין וכמובן הגיבוי המוחלט שלו הדבר הזה יקרה. אני מחכה לרגע הזה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן